دو جوان در پی غرق شدن در رودخانه‌های نیمه جان ایذه جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۶۵۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 21 September 2018

در 24 ساعت گذشته تمام اخبار حوادث شهرستان ایذه مربوط به حوزه آبی بوده که در پی آن خسارات جانی و مالی در پی داشته است.

پس از وقوع سیلاب در بخش دهدز و وارد شدن خسارات مالی ناشی از جاری شدن در دو روستای لنده و سبزی، این بار غرق شدن دو جوان در آب‌های بخش سوسن و هلایجان باعث مرگ آنها شد.

در نخستین حادثه، جوان ایذه‌ای که به همراه چند دوست خود برای آب‌تنی به رودخانه فصلی موردفل واقع در هلایجان رفته بود در ان غرق شد و جان خود را از دست داد و پس از ساعتی نیز پیکر بی جان وی از آب خارج شد.

در حادثه دیگر نیز دو جوان اهوازی که برای تفریح به دشت سوسن در 50 کیلومتری شهر ایذه رفته بودند با وارد شدن به حاشیه رود نیمه جان کارون و بالا آمدن ارتفاع آب غافلگیر شده که یک نفر از آنها در پی غرق شدن جان خود را از دست داد.

بخشدار سوسن در این رابطه اظهار کرد: این دو جوان غیر بومی برای تفریح به این منطقه سفر کرده بودند و شناختی نسبت به منطقه نداشتند.

محمد سعید الماسی افزود: آنها در یک جزیره در میان رودخانه کارون در نزدیک روستای ثریا اقدام به نصب چادر کرده بودند که با بالا آمدن سطح آب غافلگیر شدند و یک نفر از آنها به دلیل با وجود عدم آشنایی با فنون شنا برای نجات خود با عجله وارد آب شد ولی نتوانست از رودخانه خارج شود و در جریان آب غرق شد.

وی بیان کرد: فرد دیگر در تماس با آتش‌نشانی درخواست امداد کرده که پس از آن با هماهنگی بخشداری مراتب به دهیار روستا گزارش شد و وی برای کمک به فرد در محل حاضر شد و پس از آن دو قایق اهالی منطقه به همراه نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و کار نجات را انجام دادند.

الماسی با بیان اینکه این مورد ساعت یک و 30 دقیقه شب به ما گزارش شد گفت: از صبح امروز تیم‌های غریق نجات برای یافتن جسد فرد غرق شده در حال گشت هستند ولی تاکنون جسد پیدا نشده است.

 

منبع: فارس

برچسب ها: غرق شدگی ، حوادث ، ایذه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار