معاون استاندار قزوین خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان در آبان ماه خبر داد و خواستار تلاش هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی در برگزاری این کنگره شد.
کد خبر: ۶۵۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 22 September 2018

برگزاری کنگره ۳ هزار شهید قزوین در آبان ماه

به گزارش تابناک قزوین،علی فرخزاد در جلسه برنامه ریزی کمیته فضا سازی کنگره 3 هزار شهید استان اظهار کرد: پوسترهای کنگره 3 هزار شهید استان باید دارای نمادی از قزوین هم باشد و در عین حال هم دستگاه های ذیربط در روند آماده سازی این همایش تلاش بیشتری داشته باشند.

 وی افزود: دستگاه های مسئول باید علاوه بر آماده سازی پرچم های مورد نیاز با طرح کنگره، طراحی فاز 2 المان از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان را هم به اتمام برسانند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: خوشبختانه برخی دستگاه ها مانند شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، بنیاد شهید و حوزه هنری تلاش قابل قبولی را در این راستا به عمل آورده اند.

این مسئول اعلام کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی هم با در اختیار قرار دادن فضای نمایشگاهی خود از پنجم تا 27 آبان ماه برای آماده سازی کنگره و تقبل برخی هزینه ها، حضوری پررنگ و موفق از خود نشان داده است.

 فرخزاد تصریح کرد: پیشنهاد می شود دستگاه هایی که از برنامه های زمانبندی شده خود عقب هستند در صورت نیاز، بدون در انتظار ماندن برپایی جلسات کمیته های این کنگره و با برگزاری جلسات داخلی نسبت به رفع برخی کارها اقدام کنند.

 در ادامه نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین اظهار کرد: از چهار سال گذشته کمیته جمع آوری اطلاعات با جذب و آموزش یک هزار نفر اقدام به ثبت مشخصات شهدای استان در قالب فیلم و فایل های صوتی کرده است.

 حسن شکیب زاده ادامه داد: هم اکنون 80 درصد از برنامه جمع آوری اطلاعات مربوط به شهدای استان به انجام رسیده است.

 وی با اشاره به پایگاه اطلاع رسانی خط سرخ این نهاد، تأکید کرد: مجموعه آثار شهدای استان در این بارگاه به روز رسانی شده و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمده است.

 نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین در پایان به کار طراحی و نصب تابلوی 670 شهید شهر قزوین اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه والدین 2 هزار و 220 شهید استان در قید حیات هستند، دیدار و تجلیل از این خانواده های معزز در راس برنامه های بنیاد شهید و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی قرار دارد.

 گفتنی است، کنگره 3 هزار شهید استان از 19 آبان ماه سال جاری به مدت شش روز در شهر قزوین برپا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار