استاندار قزوین:
استاندار قزوین بر ضرورت اجرایی شدن سند تحول بنیادین در نظام آموزشی به منظور ارتقا مهارت آموزی دانش آموزان در عرصه های مختلف، تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 23 September 2018

سند تحول بنیادین باید در نظام آموزشی اجرایی شود

به گزارش تابناک قزوین،"عبدالمحمد زاهدی " استاندار قزوین در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان ، اظهار کرد:سالهاست سال تحصیلی همزمان با هفته دفاع مقدس اغاز می شود.


وی افزود: در سال ۵۹ در شرایطی که کودکان ما اماده می شدند به مدرسه بروند با بمباران کشور مواجه شدند.
استاندار قزوین گفت: حادثه تروریستی دیروز در اهواز نشان داد دشمنان برای رسیدن به اهداف پلیدشان حاضرند کودکان و نوجوانان را نیز قتل عام کنند.


به گفته استاندار،حوادثی که در سالهای دفاع مقدس برای کشور رخ داد نشان می دهد این ملت چه سختی ها و مشکلاتی را پشت سرگذاشته است.


زاهدی افزود: شما دانش اموزآن باید سال های آینده سرنوشت این کشور را رقم بزنید به همین دلیل لازم است خوب درس بخوانید و امروز برای اینکه آینده درخشانی داشته باشیم باید تحول بنیادین در سیستم اموزشی رخ دهد.


استاندار قزوین یادآور شد: از همه کسانی که برای اماده شدن مدارس تلاش کرده اند تشکر می کنیم و امیدواریم با تامین تجهیزات مناسب آموزشی سال تحصیلی خوب و با نشاطی را اغاز کنید.

همزمان با سراسر کشور، آئین بازگشایی مدارس، صبح امروز با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار،آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین،  سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولان استانی در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار