رئیس پلیس راهور استان همدان با تأکید بر برخورد پلیس با رانندگان فاقد برچسب سرویس مدارس، تصریح کرد: با رانندگان خودرو‌هایی که برچسب مخصوص سرویس مدارس را ندارند و فاقد صلاحیت، معانیه فنی و اضافه سرنشین باشند، برخورد می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ 23 September 2018
سرهنگ علی فکری گفت: وضعیت ترافیکی در نخستین روز آغاز سالتحصیلی خوب، روان و تا کنون بدون تصادف بوده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فکری با بیان اینکه چند روز اول مهر با حجم ترافیکی سنگینی روبرو هستیم، اظهار کرد: تمام نیرو‌های پلیس راهور در آماده‌باش کامل هستند و حجم ترافیکی را از طریق مراکز کنترل ترافیک رصد و کنترل می‌کنند تا حادثه‌ای پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های پلیس راهور در سطح معابر حضور دارند تا بحث روان‌سازی ترافیک و امنیت ترافیکی به راحتی صورت پذیرد، بر آمادگی دوربین‌های ثبت تخلف در محور‌های همدان تأکید کرد و یادآور شد: با قرار دادن نیرو‌ها به صورت خودرویی، پیاده و موتورسوار تردد‌ها را رصد می‌کنیم و تمام دوربین‌های ترافیکی نیز آماده‌اند تا در صورت بروز تخلف به آن رسیدگی شود.

فکری با اشاره به برگزاری همایش با مدیران مدارس درباره به‌کار گیری سرویس‌های دارای برچسب، عنوان کرد: ایمن‌سازی جلوی مدارس با نصب سرعت‌گیر، تابلو یا نوشته روی معبر و آموزش رانندگان مدارس با همکاری شهرداری همدان صورت گرفته است. 

فکری گفت: برچسب سرویس مدارس برای افرادی که صلاحیت لازم از لحاظ اخلاقی و سوءپیشینه داشته باشند و خودروی آن‌ها از لحاظ فنی سالم باشد، از طریق تاکسیرانی صادر می‌شود که با این برچسب می‌توانند به عنوان سرویس مدارس مشغول فعالیت شوند و در طرح ترافیک نیز تردد داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار