به گزارش کمیته اطلاع رسانی رویدادهمدان ۲۰۱۸، برنامه‌ریزان و مشاوران در راستای ارائه پیشنهادات اجرایی برای میزبانی همدان از چهلمین اجلاس جهانی جهانگردی در دبیرخانه شرکت سیاحتی علیصدر گردهم آمدند آنچه مورد توجه برنامه ریزان است این نکته می‌باشد که در اجلاس جهانی جهانگردی، همدان نماینده ایران است.
کد خبر: ۶۵۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 23 September 2018

پس از اتمام میزبانی همدان از کنفرانس بین‌المللی "همدان ۲۰۱۸" که با محوریت پایتختی گردشگری آسیا در همدان رقم خورد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی رویدادهمدان ۲۰۱۸، برنامه‌ریزان و مشاوران در راستای ارائه پیشنهادات اجرایی برای میزبانی همدان از چهلمین اجلاس جهانی جهانگردی در دبیرخانه شرکت سیاحتی علیصدر گردهم آمدند آنچه مورد توجه برنامه ریزان است این نکته می‌باشد که در اجلاس جهانی جهانگردی، همدان نماینده ایران است.

از این رو متولیان و برنامه‌ریزان در شرکت سیاحتی علیصدر گردهم آمدند تا برای هدفمندتر اجرا کردن قسمت‌های مختلف پیش‌بینی شده در این میزبانی بهترین راهکار‌ها را ارائه دهند.

از آنجا که به واسطه جاذبه منحصربه‌فرد علیصدر #شرکت_سیاحتی_علیصدر یکی از اعضای این سازمان است، پس از ارائه دفاعیات در زمینه میزبانی این رویداد قرعه به نام همدان افتاد و این شهر توانست به عنوان نماینده‌ای از ایران میزبان یک رویداد منحصربه‌فرد در حوزه گردشگری باشد.

از زمانی که سازمان جهانی جهانگردی به صورت رسمی به اعضای وابسته خود برگزاری این اجلاس در همدان را اعلام کرد، به‌گونه‌ای دعوت به حضور برای این اجلاس و روند چگونگی میزبانی همدانی‌ها رنگ و روی جدی‌تری به خود گرفت.

در حال حاضر در حوزه اطلاع‌رسانی، تبلیغات و بازاریابی کارشناسان فعال در دبیرخانه «همدان ۲۰۱۸» که میزبانی اجلاس unwto را برنامه‌ریزی می‌کند تلاش می‌کنند با ارسال فیلم‌هایی با محتوای معرفی همدان همچنین تصاویری از جاذبه‌های شاخص استان و دعوتنامه‌های اختصاصی، ایجاد انگیزه برای اعضای وابسته را در راستای پاسخ به این دعوت و سفر به ایران و البته شهر همدان افزایش دهند.

فرایند ارسال دعوتنامه‌ها و پاسخ به آن‌ها برای آنکه آمار دقیق میهمانان خارجی این اجلاس کسب شود، تا چند روز قبل از اجلاس ادامه خواهد داشت و اعضای وابسته سازمان جهانی جهانگردی فرصت دارند تا با بررسی شرایط موجود برای سفر به ایران جهت حضور در چهلمین اجلاس اعلام آمادگی کنند. این بدان معنی است که همواره در راستای معرفی ظرفیت‌های ایران در حوزه گردشگری اطلاع‌رسانی و تبلیغات هدفمندتر برای جذب گردشگر خارجی به بهانه این رویداد پر اهمیت گردشگری زمان باقیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار