رئیس کل دادگستری قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: استکبار جهانی بعد از شکست در هجمه فرهنگی، نظامی و سیاسی به آخرین ترکش خود یعنی جنگ اقتصادی متوسل شده است.
کد خبر: ۶۵۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 25 September 2018

آخرین ترکش استکبار جهانی، جنگ اقتصادی است

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام  نورالله قدرتی در دیدار مردمی مسئولان قضایی که درمسجد چهارده معصوم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران فشارها و تحریم های چهل ساله دشمنان را تحمل کرده و از این مرحله نیز با اقتدار و سربلندی عبور خواهند کرد.

این مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد: امروزه دشمنان در پی ایجاد یک قحطی خودساخته دروغین در کشور هستند که متاسفانه برخی نیز در داخل با بی تدبیری به دشمنان کمک می کنند.

وی افزود: بخشی از این فشار اقتصادی به دلیل نقص قوانین و بی تدبیری عده ای از مدیران و تصمیم گیران است که موجب می شود فرصت طلبان و زیاده خواهان فرصت عرض اندام در جامعه را به دست آورند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: دستگاه قضا به فرموده مقام معظم رهبری در مقابله با اخلال گران و مفسدان ذره ای کوتاه نخواهد آمد و اجازه نمی دهد آرامش و آسایش مردم فدای زیاد خواهی برخی شود.

 قدرتی تصریح کرد: مسئولانی که بخواهند در سفره انقلاب و شهیدان به شهدا و خون آنها خیانت کرده و از انقلاب دست بردارند در هرمقام و جایگاهی که باشند از اوج اقتدار به حضیض ذلت افتاده و منکوب می شوند.

این مقام قضایی استان بیان کرد: امروزه دشمنان برای نسل جوان کشور دندان تیز کرده اند تا با اعتیاد، فحشا و آسیب های اجتماعی آنها را به تباهی بکشانند و باید با هوشیاری مسئولان و مردم برای مقابله با دشمنان اقدام کرد.

وی افزود: بهره گیری از نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام برای مبارزه با آسیب های اجتماعی و مدیریت جامعه بسیار کارگشا است و می تواند دستگاه های متولی و مجری را در این زمینه بسیار کمک کند.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: قیام امام حسین (ع) با انگیزه الهی برای اهداف مقدس از قبیل حاکمیت ارزش ها، مبارزه با نفاق و دفاع از حقوق مردم صورت گرفت و پرچم این نهضت که از سال ۶۲ هجری به اهتزاز درآمده تا همیشه برافراشته خواهد ماند.

رئیس کل دادگستری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در قرن اخیر یکی از نمونه های بالندگی و زنده بودن عاشورا است و نشان می دهد همچنان خون امام حسین (ع) تا تحویل پرچم کربلا به امام زمان (عج) در جوشش خواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار