معاون اقتصادى استاندار:
معاون اقتصادى استاندار گفت: حمایت از "کارآفرینی" راهکاری برای حل موضوع اشتغال است و در این راستا هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری در حمایت از تولید و کارآفرینان پذیرفته نیست.
کد خبر: ۶۵۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 25 September 2018

 

حمایت از

به گزارش تابناک قزوین،"منوچهر حبیبی" در جلسه کارگروه اشتغال که روز یکشنبه در استانداری برگزار شد اظهار کرد: با دادن اختیارات بیشتر در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مسئولان استانی شرایط بهتری برای تصمیم گیری ایجاد شده است که باید از آن استفاده کنیم.


وی افزود: با داشتن اختیارات بیشتر دیگر هیچگونه سهل انگاری و کم کاری از سوی مسئولان قابل قبول نیست و باید تلاش ما بیشتر شود تا کارها با سرعت بهتری انجام شود.


معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: با کمک بانکها و دستگاههای اجرایی ذیربط باید نحوه پرداخت تسهیلات با روشهای روان تری در اختیار متقاضیان قرار گیرد.


حبیبی یادآورشد: با توجه به شرایط حساس کشور باید عزم همه مسئولان حمایت جدی از کارآفرینان باشد تا هیچ متقاضی کارآفرینی احساس نکند بانک مانع فعالیت آنها است.
وی اظهارداشت: امروز هر کسی که برای اشتغال و تولید و کارآفرینی در کشور تلاش می کند باید با جدیت حمایت شود و به عنوان رفع تکلیف تلقی نشود.


به گفته این مسئول، اگر بانکها در کنار دستگاههای اجرایی قرار گیرند و عزم آنها حمایت واقعی از تولیدکننده و کارآفرینان باشد می توانیم با کم کردن مشکلات اقتصادی به رونق اشتغال هم کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار