مدیر کل اوقاف قزوین خبر داد:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: در تلاشیم با راه‌اندازی موکب‌ها در نجف اشرف از 3 هزار زائر در سه وعده صبحانه، نهار و شام پذیرایی کرده و اسکان آن‌ها را نیز فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۵۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 25 September 2018

پذیرایی و اسکان 3 هزار زائر در نجف اشرف

حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین با اشاره به اینکه تاکنون و در سال جاری چهار جلسه در ارتباط با بحث هماهنگی موکب سیدالشهدای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در نجف اشرف برگزار شده است، اظهار کرد: طرح اقدام موکب‌ها در دست تهیه است.

وی افزود: در این طرح تعداد افرادی که در موکب‌ها خدمت می‌کنند؛ مشخص شده و همچنین اقلام مورد نیازموکب‌ها نیز تهیه و تدارک دیده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین تصریح کرد: در این هفته همچنین قرارداد مکانی که قرار است موکب‌ها در آن مستقر شوند، امضا می‌شود.

مجیدی بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا اقلام مورد نیاز موکب‌ها تا قبل از ماه صفر آماده شده و به نجف اشرف ارسال شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مکان موکب‌ها صحن حضرت زهرا در حرم امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: اینکه دقیقاً این موکب در کدام نقطه صحن قرار دارد در این هفته مشخص خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با بیان اینکه در محل موکب‌ها، فعالیت‌های فرهنگی همچون اعزام روحانی و مبلغ انجام می‌شود، تصریح کرد: خادمین همچنین به فعالیت‌های خدماتی همچون خیاطی و کفاشی در این موکب‌ها می‌پردازند.

مجیدی بیان کرد: در تلاشیم که در این موکب‌ها خدمات پزشکی و تزریقات را نیز فراهم کنیم.

به گفته وی، روزانه از 3 هزار نفر در سه وعده صبحانه و نهار و شام پذیرایی کرده و اسکان آن‌ها را نیز فراهم می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار