نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با در دست داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی در اوج آمادگی به سر می برند و آمادگی کامل برای دفاع در برابر هر متجاوزی را دارند.
کد خبر: ۶۵۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 25 September 2018

به گزارش خبرنگار تابناک؛ آیت الله مصطفی علما امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس با فرماندهان نظامی و انتظامی مستقر در استان دیدار وضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی اهواز افزود:دشمنان ما به خوبی می فهمند که چه قدرتی در جمهوری اسلامی وجود دارد، از این رو جرات ندارند به این کشور اسلامی نزدیک شوند.

وی خاطر نشان کرد:در زمان لازم مردم به ویژه جوانان برای دفاع تمام قد از کشور پای کار هستند و به میدان خواهند آمد ودر جنگ تحمیلی تمام ‌کشورهای جهان علیه ملت ایران تجهیز شدند اما در نهایت نتوانستند راه به جایی ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت:روحیه انقلابی که امام راحل پس از به روی کار آمدن جمهوری اسلامی ایجاد کرد باعث شده است که امروز مسلمانان به خوبی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

علما تصریح کرد:ایران در دوران دفاع مقدس هیچگونه تجهیزاتی در اختیار نداشت اما ایستادگی مردم و روحیه انقلابی آنان، جمهوری اسلامی را در دنیا بیمه کرد.

وی ابراز داشت: آمریکا جایگاه گذشته خود را در جهان از دست داده است، وآمریکا امروز آن کشور 50 سال پیش نیست؛ سران این کشور خیلی هنر کنند می توانند کشور خود را حفظ کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار