آقای استاندار ! به آمار خودکشی در یک ماه اخیر استان توجه کنید وبه عمق فقر ،بیکاری ومشکلات اجتماعی استان تحت مدیریت خود پی ببرید که مشکلات بیشتر از آن است که شما وکانال های تلگرامی نزدیک به شما ماندن دراریکه قدرت را به رخ همگان می کشند !
کد خبر: ۶۵۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 25 September 2018

تابناک ایلام  مجتبی کاور:: خرداد ماه سال جاری بود که طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان، کلیات آن به تصویب رسید واین طرح بعد ازاصلاح درمجلس ،در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد تائید وبرای اجرایی شدن به دولت ابلاغ شد.

از زمان به تصویب رسیدن این طرح بسیاری از رسانه های و کانال های تلگرامی وحتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی  در خصوص رفتن یا ماندن استاندار ایلام به صورت مداوم اقدام به مصاحبه واتخاذ موضع کردند. به طوری که کانال های تلگرامی نزدیک به استاندار گوی سبقت را از هم گرفته وموضوع را از طریق معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور درخصوص بازنشسته بودن یا نبودن سلیمانی دشتکی پیش بردند .

بعد از اظهار نظر معاون توسعه منابع انسانی وزارت کشور  ،تصویر مدرک کارشناسی ارشد در فضای مجازی منتشر شد،علی رغم اظهار نظر های مختلف ،عده ای بر این باورند که استاندار 63ساله ایلام با بیش از 40سال فعالیت در عرصه های مختلف مدیریتی کشور مشمول قانون جدید بازنشستگی است. ولی آنچه که بعد از مصاحبه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشورمبنی براینکه قانون فوق شامل استاندار ایلام نمی شود ،شخص استاندار وارد میدان شده وبه منتقدین خود تاخت به طوری که روزگذشته سلیمانی دشتکی در جلسه با فرمانداران عنوان کرد من هستم وبا اطمینان می گویم ؛من هستم واز فرمانداران خواست با قدرت به کار خود ادامه بدهند .

استاندار 63ساله ایلام در حالی از ماندن خود می گوید که گویی از زمان آمدن وی به استان همه مشکلات مردم این استان محروم حل شده است ودیگر هیچ گونه مشکلی در استان نیست !

آقای استاندار ! بدون شک عرصه مدیرت فرصتی است که نظام در اختیارشما وامثال شما  میگذارد نظامی که برگرفته از رای وآرای ملتی است که در مقابل بسیاری از مشکلات بزرگ وکوچک خم به ابرو نیاورده اند، پس تاختن شما برای کیست و چیست !؟

آقای سلیمانی دشتکی ! استان ایلام دیار مردمانی سخت کوش ومهمان نواز است که بسیاری از استانداران قبل از شما را هم استقبال وهم بدرقه کرده اند.چرا که این دیار محروم علی رغم داشتن زخم های زیاد وسفره خالی با اخلاص تمام برای مهمانان خود سنگ تمام می گذارند. این انتظار از شما به عنوان نماینده عالی دولت می رود که فضای خدمت به مردم را پیش ببرید نه ماندن خودرا ؛ به یقین شما هم یک روز بدرقه خواهید شد!

آقای استاندار ! به آمار خودکشی در یک ماه اخیر استان توجه کنید وبه عمق فقر ،بیکاری ومشکلات اجتماعی استان تحت مدیریت خود پی ببرید که مشکلات بیشتر از آن است که شما وکانال های تلگرامی نزدیک به شما ماندن دراریکه قدرت را به رخ همگان می کشند  !

آقای سلیمانی دشتکی ! حال که شما ماندنی هستید برای افکار عمومی سند توسعه استان وبرنامه های آینده را بیان کنید هرچند هنوز بسیاری از مصوبات سفر های شهرستانی شما اجرایی نشده است

آقای سلیمانی دشتکی ! حال که شما با اطمینان از ماندن خود سخن می گویید، ما هم بسیار خوشحال هستیم و این ماندگاری را به فال نیک میگیریم ،ولی برنامه شما برای تغییرمدیران وفرماندارن استان چیست!؟

آقای استاندار ! اینکه فرمانداران همراه دولت باشند حق باشماست ،آیا از نظر شما ملاک برای ماندن فرمانداران فقط همراه بودن با برنامه های دولت است؟! آیا کارایی،توانایی، حل اشتغال جوان و بکار گیری نیرو های بومی در شرکت های فعال استان وکاهش مشکلات اجتماعی از جمله خودکشی... دقیقا کجای برنامه های تدوین شده شما وفرمانداران  در ادامه مسیر است؟! برای افکار عمومی شفاف عنوان کنید، هرچند شما بر اساس تجربه کاری بازی با کلمات را به خوبی بلد هستید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
متاسفانه ایشون فقط هیاهو میکنند وبرنامه قابل دفاعی نداشته وندارند واز ابتدایی که اومدن به مدیران تاختند ودر ادامه حتی از جابجا کردن اونا عاجز ماند وحتی اونم نتونست انجام بده،چند تا جوان رو مشاور کرده وفقط کارشون دفاع از عملکرد نداشته ی استاندار در فضای مجازیست.که امیدوارم بابازنشتگی ایشون به همه این هیاهوها پایان داده شود.اگر فردی با ۶۳سال سن و۴۰سال فعالیت اداری بازنشست نمیشه که یعنی هیچکسی بازنشسته نیست.تسلیت به جوانها
علی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
متاسفانه ایشون فقط هیاهو میکنند وبرنامه قابل دفاعی نداشته وندارند واز ابتدایی که اومدن به مدیران تاختند ودر ادامه حتی از جابجا کردن اونا عاجز ماند وحتی اونم نتونست انجام بده،چند تا جوان رو مشاور کرده وفقط کارشون دفاع از عملکرد نداشته ی استاندار در فضای مجازیست.که امیدوارم بابازنشتگی ایشون به همه این هیاهوها پایان داده شود.اگر فردی با ۶۳سال سن و۴۰سال فعالیت اداری بازنشست نمیشه که یعنی هیچکسی بازنشسته نیست.تسلیت به جوانها
میلاد
|
Netherlands
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
ایشون یکبار موقع روی کار اومدن دولت نهم، با سی سال خدمت بازنشست شدن، پنج سال هم از بازگشت به کار ایشان در این دوات میگذرد پس قطعا بازنشسته میباشند حتی با در نظرگرفتن مدرک فوق لیسانس.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار