جوانان چیتابی خطاب به خبرنگار تابناک : به امام جمعه محبوبمان بفرما، طومار اعتراض ما را به اداره کل تربیت بدنی در استان ، به گوش نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و ولی فقیه برسان . ما فقط حقمان را می خواهیم و گرنه امحاء اموال دولتی هنرنیست!
کد خبر: ۶۶۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 30 September 2018
اشکهای جوانان چیتابی در گفتگو با خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد در بخش کبگیان : جناب رسام، به امام جمعه محبوبمان بفرما، طومار اعتراض ما را به اداره کل تربیت بدنی در استان ، به گوش نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و ولی فقیه برسان؟ مافقط حقمان رامیخواهیم وگرنه امحاء اموال دولتی هنرنیست!..

به گزارش خبرگزاری  تابناک از چیتاب، سالن بزرگ ورزشی شهر چیتاب مدت زیادی  است که در پاسکاری صاحب زمین و مسئولان تربیت بدنی استان تنها دلخوشی جوانان بخش و شهر چیتاب را از آنان گرفته است؟
خبرنگار تابناک در رابطه با همین موضوع باجوانان چیتابی و بخش مصاحبه های متعددی انجام داد که از اعتراضات گرفته تا کم توجهی ها، واز اشکها تا لبخندها ، بیانگر درد دلهای متفاوتی بوده است.
در بررسی و مصاحبه های متعدد از جوانان و ورزشکاران به این نتیجه رسیده ایم که:آنان در طومار اعتراضشان به اداره کل تربیت بدنی دراستان خواستار پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی و ولی فقیه از طریق امام جمعه می باشند. و میگویند: مافقط حقمان رامیخواهیم وگرنه امحاء اموال دولتی که هنرنیست!
بنابر این گزارش علی رغم پیگیریهای بخشدار و ریاست شورای شهر ،جوانان و مردم این بخش پیگیری مطالبات و خواسته های به حق خود را از امام جمعه کبگیان خواستارند!
 علی رغم جلسات متعدد سازمان تربیت بدنی چرا در یک شهر۱۶شهیدی و بخش ۷۵ شهیدی که دارای اولین شهید مدافع حرم استان و تنها خانواده سه شهیدی میباشد باید این مشکلات بوجود بیاید آیا جذب نیروی نماینده تربیت بدنی دربخش کار سختی است؟
 
ناله های آخر! یک سالن و یک شهر و هزاران آرزو ! / تهدید به تخریب بنای چند میلیاردی ! / مدیر کل ورزش و جوانان پاسخگو باشد! / استمداد از نماینده ولی فقیه و نماینده مردم در مجلس

علی فلاحی صاحب زمینی که در زمان تحویل سند به تربیت بدنی باقول نامه، نامه نگاری و وعده وعید مسئولان تربیت بدنی باخیال راحت به امید استخدام خود یا فرزندش در مسئولیت پذیری سالن مربوطه دلخوش کرده بود الان با نرسیدن به خواسته خود فی الحال با در دست داشتن حکم تخریب سالن میتواند بیت المال چند میلیاردی منصوب به سازمان تربیت بدنی را به راحتی تخریب کند!.
حالا سوال اینجاست: تکلیف خواسته جوانان ورزش دوست چیتاب و بخش در این وانفسای مشکلات اقتصادی چیست، و آیا سازمان تربیت بدنی نمیتواند با ورود به این معظل مشکل گشا باشد ، تا هم بیت المال درامان باشد و هم جوانان به خواسته خود برسند؟
البته عدم تفاهم و بی نتیجه بودن جلسه چندماه قبل دکتر وحـدانی فر با مدیران تربیت بدنی شهرستان و صاحب زمین و شورای شهر هنوز کلاف سر درگم این پازل ناتمام به سرنخ خاصی دست پیدا نکرده است و باید دید سرانجام کار به کجا خواهد رسید؟
دکتر وحدانی فر امام جمعه کبگیان در این باره هم با اشاره به مراجعات و تماسهای مکرر جوانان بخش و شهر چیتاب با دفتر امام جمعه گفت: علی رَغمِ بی نتیجه ماندن صورت مسئله هم شخص آقای بخشدار و هم ریاست و شورای شهر پیگیر قضیه بوده و هستند اما دوستان در اداره کل تربیت بدنی و جناب آقای فلاحی صاحب زمین مذکور با تعامل مسالمت آمیز می توانند درشرایط برابر با شفاف سازی در یک تصمیم درست و عاقلانه این مشکل را حل کنند تا نه به اموال عمومی خسارت وارد شو و نه صاحب زمین متضرر گردد.
علی وحدانی فر باتشکر از اداره برق که در این مدت با صبوری در احترام به خواسته جوانان بخش و شهر از قطع برق خود داری می کرد خطاب به جوانان معترض گفت : عزیزان وقتی یک سالن با این همه خرج و مخارج در راستای اعتلای دغدغه های ورزشی تفریحی شما ساخته میشود ، باید در چارچوب پرداخت تعرفه های دولتی دارای استعلام پرداخت باشد اما علی رغم اجبار به مراجعه شما به سالنهای یاسوج و روستای توت نده برای بازی فوتسال باید بپذیرید با شرایط ذیل اداره برق موظف است که برق سالن مزبور را در چارچوب قانون قطع کند٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار