مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوين:
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوين گفت: کمیته توزیک لاستیک در راستای اجرای طرح تامین و توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان ها تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۶۶۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 30 September 2018

به گزارش تابناک قزوین،در راستای اجرای طرح تامین و توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده ای استان، با حضور نمایندگان استانداری، فرمانداری های شهرستان های قزوین، البرز، آبیک، آوج، بوئین زهراء، تاکستان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت و روسای کانون انجمن های صنفی رانندگان وانجمن صنفی رانندگان کالا و مسافر و اتحادیه صنف لاستیک فروشان، کمیته توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده ای استان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: منبعد با تشکیل این کارگروه، تامین و تخصیص لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن توسط نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین در محل پایانه کالای قزوین واقع در کیلومتر ۱۷ جاده قزوین- بوئین زهراء بطور روزانه انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات رانندگان در دستور کار است افزود : در راستای تحقق مطالبات به حق رانندگان حمل و نقل کالای جاده ای استان به ویژه تامین لاستیک مورد نیاز این بخش کارشناسان این اداره کل با حضور مستمر در پایانه کالای استان و رصد امور مربوط به حمل و نقل کالا بر فعالیت های این حوزه کنترل و نظارت دارند.

پیرنون با بیان اینکه از اواخر تیر ماه سال جاری تامین و توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده ای در دستور کار قرار گرفت افزود: حوزه حمل و نقل کالای جاده ای یکی از بخش های بزرگ اقتصادی استان قزوین می باشد که فعالیت بیش از ۱۲ هزار نفر راننده و۹۴۳۲ دستگاه ناوگان باری در استان قزوین نشان از اهمیت این بخش می دهد.

همچنین در این بخش تعداد ۸۴ شرکت حمل و نقل داخلی و ۲ شرکت بین المللی، فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد : طی۶ ماهه اول سال جاری بالغ بر ۴ میلیون ۶۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان کالای جاده ای استان جابجا شده که این میزان افزایش حدود ۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، می توانند هر گونه انتقاد ، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده‌ای شامل دریافت کمیسیون اضافی ، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای ، وضعیت عملکردی شرکت‌های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع رسانی www.141.ir و یا صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار