مدیر کمیته امداد کبگیان: انتظارمیرود ناظرین مربوطه با دقت سرعت وتلاش بیشتری درطرح نقشه کار و احداث ساختمانها اقدام تا ان شاء الله در زمان مورد نظر تکمیل وبه بهره برداری برسند.
کد خبر: ۶۶۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 01 October 2018
به گزارش خبرگزاری تابناک از چیتاب مدیر کمیته امداد کبگیان به همراه ناظر اداره از روند پیشرفت کار ساختمانهای مددجویان در بخش که با مشارکت سپاه پاسداران قرار است تاپایان ۲۲بهمن افتتاح بشود بازدید کرد.

بهمن دوستی باتشکر از زحمات سپاه در کشور گفت: در بحبوحه مسائل سیاسی اقتصادی فی الحال کشور سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران بادرایت درکار وشجاعت دردفاع وقناعت در بودجه سریع السیر و بی بدیل دل زخم خورده مردم را تسکین می دهد.
بهمن دوستی تصریح کرد: روند کار ساخت ساز درکشور بانظارت سپاه بصورت نرمال پیش می رود .
 
انتقاد از عدم نظارت بر روند ساخت مسکن های مددجویی / ناظر کمیته امداد : مگر کاه در گونی می چپانید؟! + تصاویر

این مدیر با تشکراز زحمات امام جمعه کبگیان در بخش و شناسائی و معرفی محرومین بی بضاعت به نهاد مقدس کمیته امداد گفت : دلسوزی با نگاه عدالت محوری و پیگیری لحظه به لحظه دکتر وحدانی فر درکمک به این قشر از جامعه دفتر ایشان را سکوی پرتاب نیازمندان و جوانان در رسیدن به اهداف مدنظرشان که همان معرفی با دریافت وام خوداشتغالی در راه اندازی کارگاههای زود بازده در راستای اعتلای شعار اقتصاد مقاومتی باحمایت از تولید داخلی از این نهاد مقدس است ، کرده است.
دوستی در ادامه گفت: انتظار قشر محروم از کمیته امداد دستگیری درشرایط سخت زندگیست وآرزوی دیرینه بی پناهان داشتن سرپناهی امن میباشد که توسط این نهاد در طول عمر خدمتش بارهای بار مشاهده شده است.
 
انتقاد از عدم نظارت بر روند ساخت مسکن های مددجویی / ناظر کمیته امداد : مگر کاه در گونی می چپانید؟! + تصاویر

دوستی افزود: سالهای گذشته و ماقبل آن مسکنهایی با کمترین پول در بازده زمانی کم بابهترین کیفیت بانظارت نهاد کمیته امداد تحویل این عزیزان داده شد و امسال هم باید با کیفت تر از گذشته تحویل صاحبان آنان داده شود .
وی اظهار داشت : در بیشتر جاها که در طول هفته سرکشی می کنیم علی رغم تلاش عزیزان ناظرین مربوطه سرکار نیستند ومردم سرخود درطرح نقشه کار می کنند و مدل ساختمانها باهم ناهم خوانی دارد.
مدیر کمیته امداد کبگیان افزود: انتظارمیرود ناظرین مربوطه با دقت سرعت وتلاش بیشتری درطرح نقشه کار و احداث ساختمانها اقدام تا ان شاء الله در زمان مورد نظر تکمیل وبه بهره برداری برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار