در گفتگو با تابناک قزوین مطرح شد؛
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از تجمع بزرگ20 هزار نفری بسیجیان قزوین همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 03 October 2018

تجمع بزرگ۲۰ هزار نفری بسیجیان قزوین همزمان با سراسر کشور

سرهنگ محرمعلی والدی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر در گفت و گوی با خبرنگار تابناک قزوین با اشاره به اهمیت بالای برگزاری تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان قزوین اظهار کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است چرا که جشن ۴۰ سالگی انقلاب خاری بر دل آنها است.

از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی تشکیل بسیج و بهره بردای از آن است

وی افزود: از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی تشکیل بسیج و بهره برداری از آن در همه زمینه ها و در هر زمانی که لازم بوده است.

این مسئول بیان کرد: تجمع عاشورایی بسیجیان پنجشنبه۱۲ مهر ماه سال جاری راس ساعت ۸ صبح در ورزشگاه سردار آزادگان با حضور اقشار مختلف بسیج اعم از کردان های امام علی، کوقر و امام حسین برگزار خواهد شد.

والدی اضافه کرد: به دلیل تهدیدات امنیتی و اقتصادی،فرهنگی که دشمنان برای انقلاب تدارک دیده اند بسیج بر خود واجب می داند که برای حفظ دستاوردهای انقلاب و امنیت مردم در همه زمینه ها آمادگی خویش را حفظ کند و برای امنیت مردم با تمام هستی در میدان حضور یابد.

سرهنگ پاسدار والدی در ادامه با اشاره به برگزاری کنره ملی ۳۰۰۰شهید استان قزوین که در آبان ماه برگزار می شود گفت: برگزاری کنگره شامل ۵ برنامه است و قبل از آن در شهرستانها،روستاها،بخش ها برنامه های مختلفی بنام یادواره شهدا برگزار گردیده که نشان دهنده ارادت مردم و مسئولان به شهدای گرانقدر است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: برای برگزاری کنگره نماینده ولی فقیه به عنوان رییس و استاندار محترم مدیر اجرایی و سردار فرماندهی سپاه صاحب الامرعج به عنوان دبیر هستند، تقسیم کار بسیارخوبی صورت گرفته، جلسات متعدد با مدیران ارشد استان تا رده های مختلف صورت گرفته، وظایف کاری هر نهادی مشخص و جهت تاثیر گذاری بیشتر این کنگره همه رسانه ها نیز اعلام آمادگی کردند.

به گفته والدی، جلساتی با قزوینی های مقیم تهران به همت حجت الاسلام ابوترابی برگزار و بعد از تجمع بسیجیان ان شا الله از ۱۴ مهر ماه سال جاری کارهای نمایشگاه شهدا در محل دائمی نمایشگاه های قزوین آغاز می شود.

نمایشگاه کنگره شهدای استان قزوین بر پا می شود

این مسئول با اشاره به چگونگی و کیفیت نمایشگاه کنگره شهدای استان قزوین عنوان کرد: نمایشگاه شامل دو بخش آیینی فرهنگی و رزمی می باشد و امیدواریم بتوانیم گوشه ای از رشادت و فداکاری های شهدا را برای مردم تبیین کنیم.

وی  بیان کرد: از تمام کسانی که می توانند در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری در این کار همکاری داشته باشند دست آنها را به گرمی می فشاریم و از رسانه ها در خواست داریم همانند گذشته یارو مددکار ما باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار