رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اگر شوکی به بازار وارد شد و مشکلاتی برای واحدهای تولیدی ایجاد کرد معذرت می خواهیم و تلاش می کنیم بسرعت آن را برطرف کنیم زیرا در کشور ظرفیت های زیادی داریم که شهرک صنعتی کاسپین در قزوین یک نمونه آن است که بیانگر توانمندی ایران در تولید و صنعت بشمار می رود.
کد خبر: ۶۶۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 04 October 2018

بابت شوک ارزی از تولیدکنندگان عذرخواهی می کنم

به گزارش تابناک قزوین، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه پس از بازدید از نمایشگاه توانمندیها و مرکز کسب و کار در شهرک صنعتی کاسپین قزوین در جمع خبرنگاران گفت: امروز با همه مشکلات ایجاد شده قادریم از اعتبارات ریالی که تامین شده برای ایجاد اشتغال و تولید استفاده کنیم.

وی افزود: بخشی از برنامه ها در حوزه صنعت است و برای واحدهای تولیدی که الان در حال فعالیت هستند پیش بینی لازم را کرده ایم و برای این که بتوانیم مواد اولیه آنها را از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده تامین کنیم امکان ارائه تسهیلات ارزان قیمت وجود دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یادآورشد: اگر شوکی به بازار وارد شد و مشکلاتی برای واحدهای تولیدی ایجاد کرد معذرت می خواهیم و تلاش می کنیم بسرعت آن را برطرف کنیم زیرا در کشور ظرفیت های زیادی داریم که شهرک صنعتی کاسپین در قزوین یک نمونه آن است که بیانگر توانمندی ایران در تولید و صنعت بشمار می رود.

نوبخت گفت: با همه مشکلات ایجاد شده در کشور خوشبختانه فرصت برای سرمایه گذاری خارجی مهیا شده و ما هم حمایت می کنیم و در این مورد هم نمونه سرمایه گذار فرانسوی در قزوین مصداق شرایط خوب کشور برای خارجی هاست و ما هم مصمم هستیم با سیاست گذاری اصولی و درست بتوانیم با فوریت و سرعت همه مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان و مردم مطمئن باشند که اجازه نخواهیم داد مشکلات تولید ادامه پیدا کند.

نوبخت تصریح کرد: با کمک همه وزرای مرتبط برنامه ریزی کرده ایم و از نزدیک با واحدهای تولیدی در ارتباط هستیم و بدون تعطیلی در هیئت دولت و با کار میدانی در تلاش هستیم تا مشکلات و موانع تولید را حل کنیم و اگر در کوتاه مدت مشکلی هست همه را حل می کنیم و از این مقطع عبور خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار