سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین اعلام کرد:
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان از تعیین تکلیف و سکونت دائمی ساکنین کوچه محمدیه قزوین تا هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 04 October 2018

اسکان دائمی ساکنین کوچه محمدیه تا هفته آیندهبه گزارش تابناک قزوین،قدرت‌الله مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان از تعیین تکلیف سکونت دائمی ساکنین کوچه محمدیه تا هفته آینده خبر داد و گفت: تا هفته آینده برای تمامی 12 خانواده ساکن کوچه محمدیه تا زمانی که تکلیف ساختمان روشن شود در همان محله منزلی برای سکونت دائمی در نظر گرفته می‌شود.

مهدیخانی افزود: ساختمان مذکور پس از تشخیص و بررسی کارشناسان نظام مهندسی بازسازی و یا طبق نظر کارشناسان تصمیمیات بعدی گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: وظیفه ذاتی مدیریت بحران پس از وقوع حادثه در وهله اول نجات جان افراد است از همین رو بلافاصله پس از این جریان اقدامات اولیه شامل تخلیه محل، تعمیر لوله و خاکریزی محل گود شده انجام شد .

مهدیخانی در خصوص اسکان موقت ساکنین ساختمان تشریح کرد: فردای روز حادثه طی جلسه ای با مدیران دستگاه‌های مربوطه اعم از شهرداری، فرمانداری، آب و فاضلاب و و چهار نفر به نمایندگی از 12 خانوار، چندگزینه برای اسکان اضطراری پیشنهاد شد، یکی برپایی چادر در همان منطقه، دومی در نظر گرفتن فضایی در همان منطقه برای قرار دادن کانکس، سومی اسکان در امامزاده‌ها و حسینه‌های محل و چهارمی استفاده از سالن‌های مدیریت بحران که پس از بازدید و تایید نمایندگان و خانواده‌ها، سالن مدیریت بحران جهت اسکان موقت به این خانواده‌ها داده و وسایل مورد نیاز اولیه نیز توسط هلال احمر تأمین شد.

وی افزود: ماهیت این سالن‌ها برای استفاده در مواقع اضطرار بوده و در مواقع عادی نیز در آن فعالیت‌های ورزشی انجام می‌شود که پس از اسکان خانواده‌ها جهت رفاه حال آنان کلیه فعالیت‌های ورزشی آن محل تعطیل شد.

در پایان گفتنی است، در استان پنج سالن بحران در شهرهای مهرگان، اقبالیه، چوبیندر، تاکستان و قزوین وجود دارد که برای اسکان در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار