امام جمعه قزوین:
امام جمعه قزوین گفت: ولایت و امامت ،عدالت و امنیت از نعمت های بزرگی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است بنابراین انسان ها وقتی با چنین نعمت هایی در جامعه روبرو می شوند باید قدردان بوده و شرایط معنوی بیشتری را فراهم آورند.
کد خبر: ۶۶۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 06 October 2018

مردم قدردان عدالت و امنیت جامعه باشند

به گزارش تابناک قزوین،به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح روز شنبه با حضور زاهدی استاندار، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، رئیس کل دادگستری، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دادستان و خانواده شهدا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد.

آیت الله عابدینی در این مراسم اظهار کرد: ولایت و امامت ،عدالت و امنیت از نعمت های بزرگی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است بنابراین انسان ها وقتی با چنین نعمت هایی در جامعه روبرو می شوند باید قدردان بوده و شرایط معنوی بیشتری را فراهم آورند.

 وی افزود: نیزوی انتظامی در ایجاد امنیت نقش بسزایی دارد چرا که آنان با تلاش شبانه روزی درصدد امنیتی پایدار و آرامشی چشمگیر هستند ضمن اینکه توجه به امور معنوی و اخلاقی از الزاماتی است که به نیکی در نیروی انتظامی رعایت شده است.

گفتنی است ،در ادامه نمایشگاه ویژه نیروی انتظامی توسط مسئولان افتتاح شد.

رژه نیروهای مسلح مستقر در ستاد نیروی انتظامی و رونمایی از کتاب مصطفای خوبیها روایت شفاهی از سرگذشت فرمانده دلاور کمیته انقلاب اسلامی رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار