امام جمعه قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان قزوین گفت: امنیت بالای کشور کام مردم را شیرین کرده است.
کد خبر: ۶۶۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 06 October 2018

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان قزوین که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای مشیت الهی برای برقراری امنیت مردم در میدان است و این مهم فرصت بسیار گران قیمتی است که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه موضوع امنیت در آیین اسلام و ادیان الهی بسیار محترم و مهم است، تصریح کرد: خداوند درباره خانه خدا می‌فرماید هر کسی که وارد آن شود، امنیت دارد و تفسیر اهمیت جایگاه والای امنیت را نشان می‌دهد.

 امام جمعه قزوین افزود: امام صادق (ع) می‌فرمایند اینکه اگر کسی وارد خانه خدا شود امنیت می‌یابد، شرطی دارد و شرط آن ما هستیم و اگر عده‌ای در خانه خدا کشته می‌شوند، به خاطر آن است که ائمه اطهار (ع) مجریان امنیت خانه خدا نیستند.

 

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه عدالت و امنیت دروازه ورود به دین است، خاطرنشان کرد: مهمترین شعار همه انبیاء (ع) و ائمه اطهار (ع) برقراری قسط و عدل بوده و مردم نیز از دروازه عدالت و امنیت وارد دین می‌شوند.

 وی با بیان اینکه به برکت رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام کشورهای منطقه امنیت پیدا کرده‌اند، گفت: تا زمانی که نا امنی‌های منطقه را مشاهده نکرده بودیم، تا این اندازه پی به اهمیت و برکات امنیت نمی‌بردیم و خوشبختانه امنیت بالای کشور کام مردم را شیرین کرده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار