به مناسبت هفته کودک انجام گرفت؛
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: طی دو روز گذشته بیش از ۴۰۰ کودک از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه بازدید کردند.
کد خبر: ۶۶۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 10 October 2018

بازدید بیش از ۴۰۰ کودک از موزه تنوع زیستی محمدیه قزوین

اکبر کشت پرور در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته کودک و بویژه روز کودک و محیط زیست بازدید از موزه تنوع زیستی به مدت یک هفته برای کودکان و خانواده های آنان رایگان بوده که طی روزهای گذشته این امر با استقبال خوبی مواجه شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز افزود: طی دو روز گذشته بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و کانون های فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان به میزبانی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه بازدید کرده اند.

کشت پرور بیان کرد: در این بازدیدها کارشناسان محیط زیست ضمن تشریح این روز، در مورد موزه تنوع زیستی و اهمیت گونه های جانوری و گیاهی برای بازدید کنندگان توضیحاتی ارائه کردند.

وی در پایان گفت: موزه تنوع زیستی شهر محمدیه با الهام از طبیعت استان قزوین و زیستگاههای طبیعی همراه با نمونه های جانوری، گیاهی، اسکلت، پنل و سنگ طراحی شده است به طوری که بازدید کنندگان با مراجعه به این موزه می توانند برداشت و تصویر جامعی از محیط زیست و حیات وحش استان داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار