برگزار شد،
آئین اختتامیه مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره قصه گویی روز چهارشنبه همزمان با هفته کودک، با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار و جمعی از مسئولان استانی در تالار اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره) آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 10 October 2018

اختتامیه جشنواره قصه گویی در قزوینبه گزارش تابناک قزوین،مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در این آئین اظهار کرد: این دوره از جشنواره با رویکرد تمرین زندگی و ارایه قصه هایی از دل زندگی مردم برگزار شد و مخاطبان آن نوجوانان14 تا18 سال، میانسالان و پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها بودند.


مژده اروجی افزود: 85 نفر در بخش قصه گویی سنتی، 170 نفر در قصه گویی90 ثانیه ای و 13 نفر در بخش مقالات تخصصی در این دوره از جشنواره شرکت داشتند.


وی بیان کرد: قصه گویی از کهن ترین و موثرترین هنرها است و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان همواره تلاش دارد در دنیای مدرن، چراغ قصه گویی را فروزان تر کند.


این مسئول اظهار کرد: به همین منظور نشست ها و مسابقات مختلفی در مراکز کانون پرورش فکری در طول سال اجرا می شوند.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با تبریک هفته کودک از 14 تا 20 مهرماه گفت: در این هفته در مراکز کانون، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با هدف برجسته سازی اهمیت این دوره و جلب توجه مسئولان به ویژگی ها و نیازهای کودکان اجرا شد.


در پایان این مراسم برگزیدگان جشنواره معرفی و به مرحله منطقه ای راه می یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار