استاندار قزوین:
استاندار قزوین در دیدار کانون فرزندان شاهد استان گفت:مسائل فرهنگی با روش ها و شیوه های انتظامی –امنیتی، حل شدنی نیست.
کد خبر: ۶۶۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 11 October 2018

مسائل فرهنگی با شیوه های انتظامی –امنیتی حل شدنی نیستبه گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار کانون فرزندان شاهد استان قزوین اظهار کرد: بخش زیادی از رفتارها و سبک زندگی  نسل جدید و جوان در جامعه،نتیجه نحوره برخورد و نگاه مسئولان و مدیران می باشد که نتوانسته ایم روش مناسب را در این خصوص در پیش بگیریم.

وی افزود: نگاه امنیتی و انتظامی به حوزه فرهنگ اشتباه است و جواب نمی دهد و نمی توان مسائل و معضلات فرهنگی را با شیوه ها و روش های انتظامی و امنیتی حل و فصل کرد.

استاندار قزوین اظهار کرد: نباید در برخورد با پوشش و ظاهر بعضا" نامناسب افراد به گونه ای برخورد کنیم که جوانان به سمت مخالفت و لج بازی سوق داده شوند و جوانی را که از سر سهل انگاری و سهوا  ممکن است با عدم رعایت حجاب و پوشش مرتکب گناه شده باشد به یک ضد انقلاب  و ضد نظام تبدیل کنیم.

زاهدی گفت:وی با تاکید بر توجه به اشتغال فرزندان شاهد اظهار داشت: تمامی دستگاه ها و شرکت های دولتی طبق قانوان و دستورالعمل ابلاغی موظف هستند درصد قابل توجهی از نیروهای مورد نیاز خود را از فرزندان شاهد تامین کنند و این موضوع باید به جد توسط مدیران مربوطه پیگیری شود.

استاندار در پایان به برگزاری کنگره 3000شهید استان اشاره کرد و افزود: برای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان دغدغه داریم و همه مدیران موظف و مکلف هستند که حداکثر همکاری و همراهی را در برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد ملی و فرهنگی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار