رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش بسزایی در توسعه بخش کشاورزی دارند و می توانند حامی این بخش باشند .
کد خبر: ۶۶۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 11 October 2018

نمایندگان مجلس شورای اسلامی حامی بخش کشاورزی قزوین باشند

به گزارش تابناک قزوین،فاطمه خمسه روز پنجشنبه در جلسه ای که با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: جهاد کشاورزی وظایف و رسالت بزرگی در امنیت غذایی بر عهده دارد و تمام سعی و تلاش خود را برای حل مشکل کشاورزان بکارمی گیرد.

وی افزود: حل عمده مشکلات بخش کشاورزی استان تنها با همکاری، همفکری و همراهی تمام دستگاهها و حمایت همه جانبه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی امکانپذیر است.

خمسه یاد آور شد : مجموعه جهاد کشاورزی از تمام نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بخاطر حمایت هایشان از بخش کشاورزی قدردانی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به انتصابات و انتخاب مدیران جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت : مهمترین شاخص انتصاب در جهاد کشاورزی استان؛ شایسته سالاری و جوانگرایی بوده است.

خمسه اضافه کرد: به حمداله سلامت اداری و انضباط مالی در جهاد کشاورزی وجود دارد و توانسته ایم تا حدودی مطالبات همکاران را پرداخت کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه فارغ التحصیلان بخش کشاورزی رو به گسترش هستند بایستی از دانش و علم این افراد بخوبی استفاده کرد.

در پایان این جلسه؛ خانم زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به همراه فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و معاونین این سازمان از نزدیک با همکاران این سازمان دیدار و در جریان فعالیت های آنان قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار