رئیس اداره آموزش حفاظت محیط زیست قزوین:
رئیس اداره آموزش حفاظت محیط زیست قزوین گفت: گروه کوهنوردی جمعیت هلال احمر استان قزوین مسیر کهنه باغستان شهر قزوین را از زباله پاکسازی کردند.
کد خبر: ۶۶۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 14 October 2018

کهنه باغستان قزوین از زباله پاکسازی شد

زین العابدین رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: گروه کوهنوردی جمعیت هلال احمر قزوین با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین کهنه باغستان قزوین و کوههای اطراف آن که یکی از تفرجگاه های مردم در روزهای تعطیل است را جمع آوری کردند.

رئیس اداره آموزش محیط زیست قزوین افزود: پس از جمع آوری پسماندها هماهنگی لازم با سازمان مدیریت پسماند برای حمل زباله های منطقه به عمل آمد.

رستمی بیان کرد: کهنه باغستان نام تنگه ای سرسبز و خوش آب و هوا در شمال شهر قزوین است. این تنگه از ابتدای جاده بهرام آباد آغاز شده و تا نزدیکی روستای نیاق امتداد دارد.

وی در پایان گفت: امیدوار هستیم که مردم بیش از گذشته با طبیعت مهربان باشند و با نگاه زیست محیطی زباله کمتری تولید کنند تا شاهد محیط زیست و طبیعتی زیبا و عاری از زباله باشیم و اید فرهنگ سازی شود و چنان کار شود، تا افراد بی مسئولیت و ناآگاه به محیط زیست، از ریختن زباله ها در حاشیه جاده ها و دامان طبیعت پرهیز کرده و این اقدام، همکاری بیش از پیش دوستداران محیط زیست را می طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار