مدیر حج و زیارت استان قزوین خبر داد:
مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی بزرگ اربعین ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۶۶۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 14 October 2018

ثبت نام ۴ هزار و ۵۰۰ زائر قزوینی برای شرکت در مراسم اربعین

علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین، اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی بزرگ اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ نفر گذرنامه دریافت کرده اند، گفت: هزینه دریافت روادید با احتساب پوشش‌های بیمه‌ای و خدمات درمانی به ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ هزار تومان کاهش یافت.

کلانتری با تاکید بر اینکه موضوع کاهش هزینه روادید باید اطلاع رسانی شود تا علاقمندان بیشتری ثبت نام کنند، افزود: ما به التفاوت افرادی که با قیمت‌های قبلی ثبت نام کرده اند پس از اربعین حسینی از طریق شعب بانک ملی به آنان مسترد خواهد شد.

وی همچنین درخصوص ویزای ارزان قیمت و تقلبی خارج از سامانه نیز به متقاضیان سفر هشدار داد و تصریح کرد: زائران برای ثبت‌نام شرکت در مراسم اربعین فقط می‌توانند از طریق سامانه سماح اقدام کنند و مردم فریب افراد سودجو که وعده ارائه روادید (ویزا) خارج از نوبت می دهند را نخورند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین یادآور شد: در سال گذشته ۲۵ هزار زائر از استان قزوین برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به عتبات عالیات مشرف شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار