سید حشمت الله دادگستر شهردار چیتاب مدت ۹ سال است در این سمت مشغول به فعالیت است که حتی با تغییر اعضای شورا وی همچنان در این پست ماندگار شده است .
کد خبر: ۶۶۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 15 October 2018
به گزارش خبرگزاری تابناک از چیتاب سید حشمت الله دادگستر شهردار چیتاب مدت ۹ سال است در این سمت مشغول به فعالیت است که حتی با تغییر اعضای شورا وی همچنان در این پست ماندگار شده است .

خارج از همکاری نزدیک در اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی، از بازگشائی معابر در تعاملات با مردم تا جدول گذاری زیرسازی و آسفالت و نامگذاری خیابانها ، تا پیگیری مصوبات اجرائی اماکن و نهادهای دولتی در شهر و توسعه فضای شهر با دعوت از مدیران استانی و سفرهای متعدد به پایتخت برای کسب بودجه خلاصه ای از اقدامات وی در نهاد شهرداری چیتاب است که وی را دراین پست مدیریتی ماندگارکرده است.
سید حشمت الله دادگستر دراین باره می گوید : وجود با برکت امام جمعه بلیغ و دلسوز و شجاع در کنار مردم ولایت مدار ، ما مسئولان  را در خدمت به آنان مصمم تر کرده است.
وی تصریح کرد : پیگیری مشکلات حیطه مدیریت برای یک مسئول زمانی دلچسپ و گوارا است که با خروجی مثبت و رضایت مردمی روبرو باشد که به حول قوه الهی و عنایت امام زمان (عج) تا الان در سفرهای متعدد با رهنمون های دکتر وحدانی فر (امام جمعه) و درایت شوراهای محترم موفقیتهای خوبی در کسب بودجه برای ترمیم و توسعه زیرساخت بافت شهری داشته ایم.
این مسئول با اشاره اقدامات اخیر در جهت توسعه و پیشرفت شهری گفت : باتوجه به زیرسازی و آسفالت ۸ کوچه منتهی به خیابانهای شهید دانشگر و قدس با هزینه اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیون تومان در چند ماه اخیر چهار روز گذشته هم با روکش آسفالت ۱۱۰۰۰متری خیابان امام خمینی به سمت ورودی روستای صالحان با اعتبار بالغ بر۳۵۰ میلیون تومان ، هم اکنون خیابان آیت الله ملک حسینی به سمت ساختمان ثبت احوال (بخشداری فعلی) و شاخه ورودی خیابان بخشداری به سمت ورودی صالحان با زیر سازی انجام شده درحال آسفالت می باشد.
شهردار چیتاب درباره سفرهای متعدد به پایتخت (کشور) هم گفت: هم اکنون در تهران بامراجعه به وزارتخانه های آب و فاظلاب و ورزش دنبال حل مشکل آب شرب و ورزشگاه چمن شهر می باشم.
این مسئول افزود : در دیدار با مدیریت شرکت مهندسی آب فاظلاب کشور درباره روند تکمیل یا تعویض لوله های فرسوده آب شرب شهر که با 70 درصد پیشرفت نیاز به تخصیص بودجه برای تکمیل دارد صحبت شد و قرار است با پایان کار فضای لوله کشی آب شرب شهر ، معیار کنده کاری خیابانها مشخص تا در آسفالت خیابانها دیگر شاهد کنده کاری معابر عمومی نباشیم.
این مسئول با اشاره به راکد ماندن ورزشگاه چمن و ساختمان تربیت بدنی شهر چیتاب گفت: همین امروز در جلسه با مسئولان وزارت ورزش و جوانان پیگیر موضوع بودم و به آنان گفتم بجای اینکه در استان دنبال کلنگ زنی و تخصیص بودجه برای پروژه های ورزشی بزرگ که ساخت آنان به چندین سال دیگر موکول می شود هستید، می توانید با تکمیل ورزشگاه چمن و ساختمان تربیت بدنی چیتاب که با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی ، تشنه دریافت بودجه برای تکمیل است و قریب به ۷ سال است رها شده بزرگترین پروژه افتتاحیه خود در کبگیان را رقم بزنید!
دادگستر افزود: عزیزان در وزارت ورزش و جوانان هم قول دادند که با فرستادن کارشناس ذیربط در سکوبندی و تکمیل ساختمانها و آماده سازی زمین  ورزشی به خواسته مردم ولایتمدار و انقلابی چیتاب اهتمام ورزند.
سیدحشمت الله دادگستر درباره وضعیت سالن ورزشی شهر چیتاب هم گفت: علی رغم تلاش امام جمعه محترم، بخشدار و شورای شهر درجلسات متعدد با مالک زمین و تربیت بدنی این سالن همچنان باخاموشی مطلق ، بغض گلوگیر جوانان شهر شده است.
وی تصریح کرد: در جلسه امروز با مسئولان وزارت ورزش و جوانان با ارائه مستندات قول و قرارهای موجود ، آنان را در جریان وضعیت سالن و علت مشکل مالک زمین قرار دادم و آنان هم موظف شدند با اعزام کارشناس درخصوص وضعیت نهائی تصمیم گیری کنند.
شهردار چیتاب درپایان از روند تکمیل پارک امام زاده عبدالله (ع) و طرح تکمیلی خیابان شهیدان خرسندیان خبرداد و گفت: مردم شریف چیتاب آگاه باشند هر جایی در بازگشائی معابر همیار و مددکار پرسنل خدوم شهرداری باشند درتعالی پیشرفت شهری گام برداشته اند و ما هم با دل و جان و آنچه در توان داریم در بهبود فضای شهری بیش از پیش تلاش خواهیم کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار