مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت:فرهنگ شهادت، صیانت از ارزشها و دور نشدن از اهداف انقلاب و پایبندی به اصول و رسیدن به سعادت دینی و اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 15 October 2018

به گزارش تابناک قزوین،نشست مشترک رسانه های استان و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی برای تبادل نظر در خصوص کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین روز دوشنبه با حضور  برزگر جانشین سپاه صاحب الامر (عج)، انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، آشناگرمعاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی در این مراسم اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ عاشورا امری بسیار مهم است چرا که در تاریخ همواره ثابت شده که همیشه گروه اندکی همچون سپاهیان امام حسین(ع) بر گروه کثیر غلبه کردند که این اتفاق در دفاع مقدس هم رخ داد.

وی افزود: فرهنگ شهادت یعنی مرگ پایان ما نیست و رزق و روزی دیگری است.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: فرهنگ شهادت، صیانت از ارزشها و دور نشدن از اهداف انقلاب و پایبندی به اصول و رسیدن به سعادت دینی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز دولت آمریکا از معاهدات بین المللی خارج شده و دنیا به این جسارت آمریکا ایراد گرفته و  او را محکوم می کند.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، بر اساس نظر کارشناسنان، امروز مشکلاتی که در کشور وجود دارد ۲۰ درصد مربوط به ترامپ است و بقیه به بی تدبیری و سوء مدیریت بر می گردد.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت ذلت پذیر نیست ودر مسیر آرمانها حرکت می کند، افزود: برگزاری این کنگره اتفاق بسیار مهمی است که امیدواریم بازتاب جهانی داشته باشد و رسیدن به این امر، همدلی، وحدت و استفاده از همه ظرفیت ها را می طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار