مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین با پیشرفیت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال اجرا است.
کد خبر: ۶۶۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 15 October 2018

بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی کاسپین

به گزارش تابناک قزوین،حمید رضا خانپور روز دوشنبه در بازدید از پروژه در حال ساخت مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی کاسپین که به همراه مدیر کل حفاظت محیط زیست استان انجام شد، اظهار کرد: با توجه به بهره برداری رسیدن و فعالیت تعداد زیادی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین که حجم خروجی فاضلاب صنعتی آنها افزایش یافته، عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال آغاز و تا یکماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۶۴۰ واحد تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان به شبکه فاضلاب متصل بوده افزود: آلودگی های زیست محیطی کلیه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کنترل می شوند، قبل از احداث تصفیه خانه ها طبق ضوابط شهرکهای صنعتی مدیریت، تصفیه فاضلاب و سرانجام دفع پساب تولیدی واحدهای صنعتی بر عهده واحدهای صنعتی بوده که با احداث تصفیه خانه فاضلاب با رعایت مقررات پساب خروجی واحدها به شبکه فاضلاب متصل و تصفیه نهایی در محدوده ضوابط و مقررات محیط زیست می شود.

خانپور در ادامه از ساخت پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی لیا با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و سرمایه گذاری ۷۱ میلیارد ریال خبر داد و خاطر نشان کرد:  در شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان از آغاز عملیاتی اجرایی احداث دو تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در شهرکهای صنعتی خرمدشت و آراسنج با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در سال آینده خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار