در گفتگو با تابناک قزوین مطرح شد؛
دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین قزوین از ارسال ۳۰ هزار آب معدنی برای زائرین پیاده اربعین حسینی، از سوی حوزه استان خبرداد.
کد خبر: ۶۶۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 16 October 2018

ارسال ۳۰ هزار بطری آب معدنی به موکب های کربلادبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین قزوین در گفتگو با تابناک قزوین از ارسال ۳۰ هزار  بطری آب معدنی برای زائرین پیاده اربعین حسینی خبر داد و  افزود: این محموله با دو ۲ کامیون از سوی حوزه علمیه استان قزوین، به کربلای معلی و مسیرهای نجف به کربلا ارسال شد.

حجت الاسلام عباس افشار اظهار کرد: در دو کامیون بیش از ۳۵ هزار بسته بندی آجیل به همراه مواد خوراکی، پتو و امکانات مورد نیاز فردی که قصد پیاده روی دارد، قرار گرفته است و این کامیون‌ها مستقیم به سمت کربلا حرکت می‌کنند و در آنجا نیز نمایندگان ما محموله را تحویل گرفته و میان زائران توزیع می‌کنند.

دبیر کارگروه معنوی یاوران اربعین حسینی قزوین خاطرنشان کرد: برنج، روغن، گوشت، حبوبات،  آب معدنی، ظروف یکبار مصرف، اجاق گاز و پتو از اقلام ارسالی حوزه علمیه قزوین به موکب ها در نظر گرفته شده است که در روزهای آینده نیز بخشی از این اقلام  ارسال خواهد شد.

وی اظهار کرد: امسال به کوری چشم دشمنان و آل سعود، ملت ایران باشکوهتر از سال های گذشته در این مراسم اربعین شرکت کرده و پیام این پیاده روی بزرگ و بی نظیر به دنیا  مخابره خواهد شد.

حجت الاسلام افشار همچنین از همکاری 25 خادم افتخاری در موکب حوزه علمیه قزوین خبر داد و بیان کرد: استقبال از خدمت رسانی به زائرین پیاده اربعین حسینی بالاست که امیدواریم با تمهیدات مسئولین بتوانیم خادمین دیگری را اعزام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار