رئیس کل دادگستری استان قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت:احیای حقوق عامه موجب دلگرمی مردم و مدیران کشور است
کد خبر: ۶۶۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 17 October 2018

احیای حقوق عامه موجب دلگرمی مردم و مدیران کشور است/ جذب بیش از اندازه نیرو سبب تضییع حقوق عامه می شودبه گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام نورالله قدرتی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان قزوین که در دادگستری استان برگزار شد، افزود: دستگاه قضا مرجع و پناهگاه مردم است چرا که بسیاری از افرادی که فریادشان به جایی نمی رسد و حقوقشان پایمال می شود به دستگاه قضا پناه می برند .

وی افزود: دادستان شمشیر عدالت است به همین ترتیب باید به موقع از غلاف بیرون آید و در راستای پیشگیری از  جرم  تلاش های لازمه را انجام دهد، ضمن اینکه امید است دادستان جدید استان قزوین در راستای حقوق عامه که خط قرمز ماست حرکت کند .

قدرتی یادآور شد: در بخش های مختلفی همچون اراضی کشاورزی،بهداشت و حتی جذب استخدام در راستای احیای حقوف عامه گام های بزرگی برداشته شده است که این امر نشان دهنده این است که موضوع حقوق عامه در سالهای اخیر مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برخی از بخش ها و سازمان ها بیش از 40 درصد ظرفیت خود نیرو جذب کرده اند تصریح کرد: سازمان بازرسی و قضایی باید در  این زمینه محکم ورود پیدا کند تا حقی از مردم تضییع نشود در این بین،بیت المال از دیگر خطوط قرمز دستکاه قضایی است که در مقابل تخطی و ظلم ایستادگی می کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: ارزش های اسلامی و دینی نیز یک خط قرمز است که باید دادستان جدید به آنها توجه کرده و برای حفظ و اعتلای آنها در جامعه اهتمام داشته باشد.

گفتنی است،در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان سابق استان قزوین تقدیر و محمد قاسمی به عنوان دادستان جدید قزوین معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار