رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا از امضای تفاهم نامه همکاری با شورای اسلامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 17 October 2018

امضای تفاهم نامه همکاری اداره محیط زیست بوئین زهرا وشورای اسلامی

احمد زارعی در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور استفاده بهینه از پایگاه مردمی و توان برنامه ریزی و نظارت شوراهای اسلامی و با الهام از اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت محیط زیست را وظیفه عمومی تلقی کرده است بین شورای اسلامی شهرستان بوئین زهرا و این اداره برای جلب مشارکت های مردمی و با هدف نیل به محیط زیست سالم منعقد شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری شورای شهرستان بوئین زهرا در جلسه مشترکی با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان بوئین زهرا، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی بوئین زهرا و نماینده شورای اسلامی شهر بوئین زهرا انجام گرفت.

زارعی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه کمسیونی تحت عنوان محیط زیست در شوراها تشکیل و موضوعات محیط زیستی را پیگیری خواهد کرد.

وی یادآور شد: اداره محیط زیست محیط زیست و شورای شهرستان همچنین توافق کردند تا بر عملیات رفع آلودگی‌های زیست محیطی در محدوده شهرها و روستاها نظارت بیشتری صورت گیرد و به منظور کاهش آلایندگی‌ها زیستی از جمله در حوزه مدیریت پسماند، تفکیک زباله، شکار غیر مجاز و پیشگیری از آلودگی آب‌ها نیز برنامه‌ریزی مشترکی داشته باشند.

زارعی در پایان گفت: مقرر شد شورای اسلامی شهر بوئین زهرا و شورای شهرستان پیگیری های لازم در خصوص جمع آوری نخاله های ساختمانی از سطح منازل تا انتقال و دفع نهایی در جایگاه نخاله شهرستان واقع در سگزآباد را ظرف مدت یک ماه انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار