معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آمادگی ۳۸۴ دستگاه خودرو برای اعزام زائران اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 18 October 2018

۳۸۴ دستگاه خودرو از قزوین برای اعزام زائران اربعین اختصاص یافت

به گزارش تابناک قزوین،احمدرضا فقیهی در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت زائران اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: تمهیدات و برنامه ریزی لازم با هماهنگی ستاد برنامه ریزی اربعین حسینی(ع) استان برای تامین ناوگان مورد نیاز زائران عزیز استان قزوین و زائران عبوری بعمل آمده است و همه محورهای مواصلاتی و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان با تمام توان آماده خدمات رسانی واعزام زائرین اربعین حسینی(ع) است. و مهمترین اولویت ما اعزام زائران کربلای معلی درسال جاری ارتقاء ایمنی در سفر وارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تکریم زائران اربعین حسینی(ع) است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین ازآمادگی ۲۱۰ دستگاه ناوگان اتوبوس و ۱۷۴ دستگاه مینی بوس حمل و نقل عمومی مسافربری استان قزوین جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

وی تصریح کرد: ۳۰ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی و همچنین ۹ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستانهای تابعه و ۲۴ راهدارخانه استان مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای سفر زائران به‌کار خواهند گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود : سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون های ماده ۱۲ و ۱۱ رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.

فقیهی در پایان با آرزوی توفیق برای زائران عزیز واحترام به قوانین و مقررات گفت: خواستار تعامل تمامی دستگاهها خصوصا پلیس راه محترم استان درمحورهای مواصلاتی و جدیت و دقت مدیران و متصدیان شرکت های حمل و نقل مسافربری استان در رعایت نکات ایمنی ناوگان حمل و نقل قبل از سفر وکنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ناوگان مسافربری اعم از زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی، سیستم سرمایش و گرمایش و... هستیم.

این جلسه با حضور دستگاههای مرتبط، معاونین حمل و نقل و فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین، روسای ادارات شهرستانهای تابعه، اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، اداره کل گمرک، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی، امداد خودرو و جرثقیل سنگین، روسای تشکل های صنفی حمل و نقل کالا و مسافرو مجتمع های خدماتی- رفاهی قزوین در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار