معاون عمرانی استاندار قزوین:
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان از حالت دولتی خارج و مردمی شود.
کد خبر: ۶۷۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 21 October 2018

برگزاری کنگره سه هزارشهید در قزوین از حالت دولتی خارج شود

به گزارش تابناک قزوین،علی فرخزاد در نشست بخشداران و نمایندگان دهیاران استان که با محوریت کنگره سه هزار شهید استان برگزار شد، گفت: از ابتدای انقلاب تا اکنون در هر مقطع حساسی، یاد و خاطره و تشییع پیکر شهدا، انگیزه و تحولی دوباره ایجاد کرده، و اکنون در این مقطع حساس زمانی، برگزاری کنگره سه هزار شهید استان تلنگری است که با ایجاد فضای معنوی و زنده کردن یاد و خاطره شهیدان به ما کمک می کند تااین مقطع را نیز به راحتی بگذرانیم.

فرخ زاد تاکید کرد: اکثر اوقات برنامه های مختلف فقط به شهر قزوین خلاصه شده است، اما استان قزوین، فقط شهر قزوین نیست و برنامه ها باید در تمام شهرها، روستاها و نقاط مختلف استان به بهترین نحواجرا شود و کنگره سه هزار شهید استان از جمله برنامه هایی است که در اجرای آن این نکته در نظر گرفته شده و در برگزاری ان به تمام نقاط استان توجه ویژه شده است همچنین در برگزاری جشنواره سعی شده تا با بازدید و شناسایی و بررسی نقاط ضعف و قوت از تجربیات دیگر استانها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنگره نیاز است تصمیم گیری و برنامه ریزی های نهایی انجام شود و باید به این نکته نیز توجه نمود که اجرای بسیاری از تصمیمات و برنامه ها نیاز به اعتبار و هزینه ندارد و تنها با تدابیر مدیریتی قابل اجراست.

رئیس کمیته فضاسازی کنگره سه هزار شهید استان گفت: بسیاری از اقدامات تنها مختص به این کنگره نبوده است و از قبل انجام شده به طور مثال در ستاد ساماندهی گلزار شهدا با برنامه ریزی های مختلف دراکثر روستاها نسبت به ساماندهی مزار شهدا اقدام شده است و برگزاری کنگره نیز فرصت خوبی است تا نسبت به ساماندهی مزار و نیز بازنگری تابلوهای شهدا اقدام شود.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: دستگاهها و ادارات وظیفه شان را به درستی انجام می دهند اما با این حال نیاز است اجرای کنگره با مشارکت مردم، تشکل ها، سازمان های مردم نهاد و خیرین از حالت دولتی خارج و مردمی شود.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولین برگزاری کنگره در صرف هزینه ها، تا حد ممکن صرفه جویی کرده اند و با ابتکار عمل، بازنگری تصمیمیات و مهندسی ارزش سعی شده تا ضمن برگزاری شکوهمند کنگره، هزینه ها به حداقل ممکن برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار