مدیر حج و زیارت استان قزوین :
مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت:پیش بینی می شود که تا ۶ آبان ماه سال جاری تعداد زائران استان قزوین در سفر اربعین به ۲۰هزار نفرخواهد رسید.
کد خبر: ۶۷۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 25 October 2018

حضور ۲۰هزار نفری زائران قزوینی در کربلای معلی می شودعلیرضا کلانتری در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: تاکنون برای سفر به کربلای معلی ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی ها حاصل از آن است که این تعداد به ۲۰ هزار نفر نیز برسد.

کلانتری با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام تا ۶ آبان ماه مصادف با ۱۸ صفر سال جاری است عنوان کرد: کسانی که قصد تشرف به سفر معنوی کربلای معلی را دارند ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 وی با بیان اینکه نود درصد زائران دارای ویزا هستند و صدور ویزا برای ده درصد افراد باقی مانده در اسرع وقت آماده است خاطرنشان کرد: از تردد زائرانی که بدون ویزا و گذرنامه معتبر قصد ورود به کشور عراق را دارند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مدیر حج و زیارت استان قزوین بیان کرد: زائران تنها از طریق سیستم سماح و دفاتر مجاز در سطح شهر باید نسبت به ثبت نام خود برای سفر به کربلای معلی اقدام کنند.

کلانتری با اشاره به اینکه تا کنون ویزای هزار و ۵۰۰ نفر در کشور تقلبی بوده و قادر به خروج از مرز نخواهند بود بیان کرد: زائرانی که به غیر از سیستم سما و دفاتر مجاز اقدام به تهیه ویزا می کنند ویزای آنها تقلبی است و از ورود آنها حتی به شهر مهران جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام زائران برای سفر به کربلای معلی در سال جاری خارج از تصور بوده و این درحالی است که با افزایش قیمت دلار و هزینه‌ها، استقبال زائران برای سفر به کربلای معلی بسیار تحسین برانگیز و قابل توجه است.

مدیر حج و زیارت استان قزوین تأکید کرد: همه نظام در تلاش است تا این سفر معنوی زائران با امنیت و رفاه کامل طی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار