سجاد سلیمانی در گفتگوبا تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت:نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ برپایه مصوبه شورای اسلامی شهر درمورد میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی در سالجاری، با ۱۰ درصد افزایش تعیین و اعلام شد.
کد خبر: ۶۷۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 27 October 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگارتابناک افزود:نرخ خودرو برای آژانس، سواری، خطی و تاکسی به ازای هر نفر بصورت ماهیانه در مسیر‌های از یک تا ۵ کیلومتر ۷۷۰۰۰ تومان، از ۵ تا ۸ کیلومتر ۹۹۰۰۰ تومان و از ۸ تا ۱۵ کیلومتر، ۱۱۰۰۰۰ تومان است.

وی خاطر نشان کرد: برای خودرو‌های ون به ازای هر نفر به صورت ماهیانه قیمت‌ها در مسافت از یک تا ۵ کیلومتر ۶۶۰۰۰ تومان، از ۵ تا ۸ کیلومتر، ۷۷۰۰۰ تومان و از ۸ تا ۱۵ کیلومتر ۸۲۵۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه اظهار داشت: نرخ تعیین شده برای خودرو مینی بوس را به ازای هر نفر بصورت ماهیانه مسیر یک تا ۵ کیلومتر، ۴۴۰۰۰ تومان، از ۵ تا ۸ کیلومتر، ۵۲۸۰۰ تومان و از ۸ تا ۱۵ کیلومتر، ۶۰۵۰۰ تومان اعلام کرد.

سلیمانی تاکید کرد:پلیس راهنمایی و رانندگی و بازرسان سازمان تاکسیرانی با هر اضافه سرنشین در سرویس مدارس، برخورد قانونی خواهند کرد.

وی ابراز داشت:خودروی سواری سرویس مدرسه باید فقط ۴ دانش آموز شامل یک نفر سرنشین جلو و ۳ سرنشین صندلی عقب داشته باشند.

به گفته سلیمانی، خودرو‌های ون حداکثر می‌توانند ۹ دانش آموز سوار کنند و مینی بوس‌ها هم بسته به ظرفیت‌شان (۱۹ یا ۲۱ نفره)، مجاز به سوارکردن دانش آموزان در حد استاندارد هستند.

 وی گفت: امسال هم صرفا شرکت‌های حمل ونقل عمومی درون شهری تحت پوشش این سازمان می‌توانند در امر سرویس مدارس فعالیت داشته باشند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه تصریح کرد: رانندگان متقاضی سرویس مدارس تحت پوشش شرکت‌های تائید شده توسط سازمان تاکسیرانی، باید دارای برچسب و کارت سرویس مدارس که مبین طی مراحل لازم تعیین صلاحیت است، باشند.

ایشان افزودند:متقاضیان جهت دریافت مجوز سرویس مدارس با معرفی نامه از دفاتر شرکت‌ها به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده و مدارک لازم شامل اصل و کپی گواهینامه معتبر، کارت ملی و شناسنامه، معاینه فنی و بیمه نامه شخص ثالث دو قطعه عکس پوشه و گیره ارائه دهند.

سلیمانی تأکید کرد: عملکرد رانندگان سرویس مدارس نه فقط از سوی سازمان و پلیس، بلکه از سوی خانواده‌ها نیز زیر ذره‌بین است و والدین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عملکرد رانندگان سرویس مدارس، موضوع را با شماره تلفن ۳۸۲۵۷۹۱۰ ستاد ساماندهی سرویس مدارس در میان بگذارند و یا به انجمن اولیا و مربیان منطقه اطلاع دهند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار