رئیس محیط زیست آبیک خبر داد:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک از شناسایی و دستگیری متخلف بازهای شکاری در ارتفاعات پیغمبر کوه این شهرستان توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 28 October 2018

دستگیری شکارچی متخلف بازهای شکاری

محمد ایران‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین با اشاره به شناسایی و دستگیری متخلف بازهای شکاری در ارتفاعات پیغمبرکوه این شهرستان توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: متهم دستگیر شده یکی از متخلفین حرفه‌ای زنده گیری پرندگان شکاری (شاهین سانان) منطقه بوده و با ترفندهای خاص و با استفاده از ادوات مخصوص زنده‌گیری مبادرت به صید و زنده‌گیری این پرندگان می‌نماید.

 
وی تصریح کرد: از متهم دو عدد کلاه چشمی مخصوص زنده‌گیری بازهای شکاری و مقادیری طناب پلاستیکی ویژه صید پرندگان شکاری و یک قطعه کبوتر که به عنوان طعمه جهت زنده گیری پرندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد و سایر ادوات کشف و ضبط شده و متهم جهت پیگرد قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان آبیک شد.

این مسئول گفت: با شدت با متخلفین زنده‌گیری بازهای شکاری برخورد خواهد شد و از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده متخلفین بازهای شکاری که معمولا در مناطق دشتی با پهن کردن تورهای مخصوص به زنده گیری پرندگان شکاری مبادرت می کنند، مراتب را به ادارات محیط زیست گزارش کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار