رئیس هیئت ووشوی قم با بیان اینکه مربیان درجه اول ملی بانوان از ما دستمزد جلسه‌ای ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی مطالبه کردند، گفت: کار در ووشوی قم را از صفر آغاز کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۷۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ 28 October 2018

به گزارش تابناک قم، جواد محمدزاده اظهار داشت: در شورای فنی هیئت ووشوی استان قم صحبتی با مربیان داشتیم و در این نشست خطاب به مربیان ووشوی قم گفتم که اگر کیک بوکسینگ کاران را از تیم ووشوی قم خارج کنیم فقط یک سانداکار در وزن ۷۵ کیلو برای ووشوی قم می‌ماند و این نشان می‌دهد تا چه حد دست ما خالی است.

وی افزود: در ساندا، به حدی در ووشوی قم سازندگی صورت نگرفته و تهی از نیروی انسانی هستیم که وزن ۴۸ کیلوگرم ما خالی است. در ابتدای امسال به ما گفتند که چون بازیکن ندارید در لیگ شرکت نکنید اما هدف ما نتیجه نبود. ما قصد داشتیم همین نفرات جوان و کم تعداد را درگیر رقابت در لیگ کنیم تا برای آینده ووشوی قم سرمایه گذاری کرده باشیم.

رئیس هیئت ووشوی قم گفت: اگر امسال در لیگ برتر بانوان و لیگ دسته اول مردان شرکت نمی‌کردیم یک سال عقب می‌ماندیم. از اردیبهشت برای این تیم‌ها هزینه می‌کنیم و وقت می‌گذاریم و عقیده داریم این یک سرمایه گذاری برای آینده است و طبیعی و بدیهی است که در حال حاضر از نظر نتیجه، موفقیتی به دست نیاید.

محمد زاده بیان داشت: در تالو، دارایی قم از نظر ورزشکار قابل اتکا در لیگ، یک تالوکار مرد است و یک تالوکار زن در حالی که در هر بازی باید ۸ تالوکار داشته باشیم. کیک بوکسینگ کاران مدت کوتاهی است که به ووشو آمده‌اند و با حضور آن‌ها تیم ما در لیگ دسته اول تشکیل شد.

وی عنوان کرد: تهران و سیستان و بلوچستان قوی‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول مردان هستند، بازیکنان بسیار زیادی دارند و در این تیم‌ها ووشوکاران لیگ برتری حاضر هستند. با این حال عملکرد پسران ما برابر این تیم‌ها قابل قبول بوده است و در آینده اتفاقات خوشی در ووشوی مردان قم رخ خواهد داد.

رئیس هیئت ووشوی قم تصریح کرد: در بانوان اوضاع به مراتب بدتر است. پریسا حیدری و خدیجه رضایی که بازیکنان لیگ برتری ما بودند از یک سال پیش وارد جوجیتسو شده بودند و پریسا حیدری در جوجیتسو هم آسیب دید و بعدها از او خواستیم مربی تیم ساندای ما باشد که نتوانست همکاری کند. به اندازه‌ای در قم کمبود مربی داریم که نمی‌توانیم یک مربی توانمند دیگر برای تیم بیابیم.

محمدزاده بیان داشت: قصد داشتیم مربیان درجه اول ملی را برای تمرین دادن دختران ووشوکار به قم بیاوریم اما از ما دستمزد جلسه‌ای ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی مطالبه کردند که از عهده پرداخت آن بر نمی‌آمدیم. با این حال با همه این مشقت‌ها تیم تشکیل شده و پیش می‌رود و باید در آینده نتایج این فشارها را ببینیم.

وی افزود: موفقیت دختران ووشوکار قمی در عرصه ملی زمان بر است. در مسابقات انتخابی تیم ملی در تبریز سمیه اسماعیل زاده در مسابقه با یک چهارم در راند پنجم بازی را برابر حریفی که در لیگ اوکراین بازی می‌کند و نفر اول این وزن هم شد باخت. ما یکی دو نفر داریم که این شرایط را دارند اما برای تحول، باید صبور باشیم و سخت کار کنیم.

رئیس هیئت ووشوی قم اظهار داشت: هر هفته‌ای که تیم ووشوی بانوان ما در لیگ برتر مسابقه می‌دهد نزدیک به ۲ و نیم میلیون هزینه می‌کنیم. این، هزینه بسیار زیادی است اما باید جایی شروع می‌کردیم. واقعیت این است که ما کمیتی نداریم و باید از صفر شروع کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار