مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه باید روی هدف دشمن تامل کرد، چرا اینگونه تعریف و تحلیل می کنند، اضافه کرد: همه شبکه های خارجی سر در آخور صهیونیست ها دارند.
کد خبر: ۶۷۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمد رضایی امروز (9 آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید عزاداری ها باعث شود به سیره عملی اهل بیت (ع)، دست یابیم، گفت: ارتباط معنوی بین ما و اهل بیت (ع) به تنهایی کافی نیست ولی باید معرفت عقلانی هم بدست بیاوریم.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه در آستانه 13 آبان هستیم، اضافه کرد: روز گذشته تجمع «جاماندگان اربعین»، به خوبی و با حضور حداکثری برگزار شد و در این روز تبلیغ شد که 13 آبان امسال را منسجم تر، قوی تر و محکم تر از سال های گذشته برگزار کنیم و 85 عنوان برنامه ویژه 13 آبان در استان برگزار می شود.

 

وی با یادآوری این مطلب که اگر سفارت آمریکا تسخیر نمی شد و آن اسناد به دست نمی آمد، به طور حتم آنان به دنبال حذف انقلاب بودند و دچار مشکل می شدیم، افزود: این روز به عنوان روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» معرفی شده است و اقشار مختلف که در این روز مرتبط بودند، باید مورد تقدیر قرار گیرند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این اسناد توانست مسیر انقلاب را به گونه ای برنامه ریزی کند، که راه انقلاب بسیار روشن تر شود، اضافه کرد: این شعار سرنگونی نظام و انقلاب، که دشمن سر می دهد، یک شعار نخ نما هست.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه عناد دشمن امروز واضح تر از گذشته خود را نشان می دهد، اظهارداشت: بعضی اوقات دشمن آنقدر خراب می کند که دیگر نمی تواند آن را جمع کند.

 

وی با اشاره به اینکه باید روی هدف دشمن تامل کرد، چرا اینگونه تعریف و تحلیل می کنند، اضافه کرد: همه شبکه های خارجی سر در آخور صهیونیست ها دارند.

 

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه دشمن با برنامه آغاز تحریم های بیشتر را در روز 13 آبان قرار داده است، گفت: اینان از «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» هراس دارند.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم در روز 13 آبان ساعت 9 و 30 دقیقه در سراسر استان آغاز می شود، تاکید کرد: در شیراز راس ساعت ذکر شده، مراسم بزرگداشت 13 آبان در ابتدای خیابان «9 دی» جنب مسجد جامع «شهدا» (مسجد نو) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه برخی اوقات چپ و راست سیاسی فکر می کنند، مشکلی در کشور وجود ندارد و به جای رفع مشکل بهم می پرند، افزود: امروز هر صدایی که بوی تفرقه بدهد، صدای دشمن است و باید همه مردم باید با شعار «امید به آینده» امیدوار کرد چرا که امروز نیاز به وحدت بیش از پیش حس می شود.

 

وی با اشاره به اینکه خیابان پیروزی – سه راه نمازی – بلوار شهید دستغیب به عنوان یکی از مسیرهای رسیدن به محل تجمع در نظر گرفته شده است که در این مسیر غرفه های مختلف ایجاد شده است، افزود: کرسی آزاد اندیشی «آمریکا را بهتر بشناسیم»، از مهمترین برنامه های این ایام است.

 

رضایی از برگزاری مسابقه پیامکی «چرا مرگ بر آمریکا» در مدارس خبر داد و گفت: مسابقه «نامه و دلنوشته به کودکان یمن»، مسابقه عکاسی و خاطره نویسی و همچنین اجرای کرسی های پرسش و پاسخ برای معرفی ماهیت استکبار از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه نوع دوستی در کشور کمرنگ شده است، افزود: باید نسبت به همدیگر مقداری مهربان تر عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار