در آستانه‌ی برگزاری کنگره 3 هزار شهید؛
در آستانه‌ی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، برنامه دیدار با 150 خانواده شهید در شهر محمدیه به اتمام رسید.
کد خبر: ۶۷۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 31 October 2018

جعفر اکبری‌اصل سرپرست دفتر نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر محمدیه در گفت‌وگو با تابناک قزوین با اشاره به کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین گفت: در برگزاری این کنگره برنامه‌های مختلف ترویجی برنامه‌ریزی شده که از مهمترین آنها دیدار با خانواده‌های شهداست.


وی افزود: طی اجرای این برنامه با یکصد و 50 خانواده شهید در شهر محمدیه دیدار شده که از آمار فوق 88 والدین شهید و 62 همسر شهید بودند.


سرپرست دفتر نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر محمدیه گفت: این دیدارها در قالب اکیپ‌هایی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، سپاه پاسداران، ائمه جماعات، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری، بخشداری و دهیاری صورت گرفت.


این مسئول گفت: دیدارهای یاد شده به منظور احوالپرسی و تجلیل از مقام والای خانواده‌های شهدا از چهاردهم شهریور ماه در شهر محمدیه همزمان با سراسر استان قزوین آغاز شده است.


اکبری‌اصل افزود: مسئولان در این دیدارها، خانواده‌های شهدا را در جریان برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین قرار داده و از آنها برای حضور در اجلاسیه پایانی این کنگره دعوت به عمل آوردند.


سرپرست دفتر نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر محمدیه گفت: کنگره یاد شده بزرگترین رویداد فرهنگی استان قزوین است و بایستی از آن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه استفاده بهینه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار