معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی مطرح کرد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت در هفت ماهه منتهی به پایان مهر سالجاری بیش از پنج هزار و 700 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه 124 سازمان دریافت شده است .
کد خبر: ۶۷۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 31 October 2018

اسماعیل عطاپور افزود: پس از بررسی این تعداد گزارش، 813 فقره پرونده تشکیل و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال و حدود 409 مورد نیز قبل از تشکیل پرونده منجر به مصالحه بین طرفین شد .

وی ادامه داد: این تعداد گزارش از طریق گزارش‌های عموم مردم و ناظران افتخاری دریافت شده که شامل دو بخش کالایی و خدماتی است .

وی ‌بیشترین عناوین شکایت‌های دریافتی را گران‌فروشی ، عدم درج قیمت ، کم فروشی و تقلب و نیز اجرایی نکردن تعهدات در شبکه‌ عرضه‌ کالا برشمرد .

عطاپور اظهار کرد: در راستای نظم‌دهی و انسجام‌بخشی بیشتر به فرآیند تنظیم بازار و نظارت گسترده‌تر بر مراکز ذخیره‌سازی و نگهداری کالا، انبارها، سردخانه‌ها و جایگاه‌های توزیع کالا و عرضه‌ خدمات ، بازرسی‌های مستمر توسط بازرسان این سازمان در طول سال در مرکز استان و شهرستان های تابعه انجام می‌شود .

معاون نظارت و بازرسی سامان صنعت معدن و تجارت استان گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف مشهود از قبیل گرانفروشی، کم‌ فروشی، تقلب، احتکار، اخفا و امتناع از عرضه کالا، عدم صدور فاکتور خرید و دیگر تخلفات صنفی و غیر صنفی را از طریق تماس با تلفن 124 به ستاد خبری مستقر در ادارات صنعت، معدن وتجارت شهرستانها گزارش کنند تا در اسرع زمان رسیدگی شود .ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار