نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک؛
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک تأکید کردند: ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در مسیر استکبار ستیزی است.
کد خبر: ۶۷۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 03 November 2018

۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پیامی مشترک از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در مسیر استکبار ستیزی است. روزی که یادآور تبعید امام راحل(ره) در سال ۴۳، گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزانی که در سال ۵۷ توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال ۵۸ است.

اگر چه در این روزها، شیطان بزرگ سعی بر تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی دارد، ولی تاریخ نشان داده که چهار دهه دشمنی آشکار این ام الفساد قرن با انقلاب اسلامی نتیجه ای جز اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در سایۀ تدابیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم ندارد.

امسال نیز در روز ۱۳ آبان که میعادگاه ظلم‌ستیزی و دادخواهی علیه استکبارجهانی است جدی تر از سال های گذشته در تجمعی در ساعت ۹:۳۰ صبح در خیابان شهدا به همین مناسبت گرد هم آمده و از تمام اقشار مردم، به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزانی که این ایـام منتسب به آنهاست جهت حضور پرشور و با صلابت دعوت به عمل می‌آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار