رئیس پلیس راهور استان قزوین:
رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: به مناسب برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل راهپیمایی و تجمع مردم در شهر قزوین اعمال می شود.
کد خبر: ۶۷۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 04 November 2018

محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به راهپیمایی درقزوین اجرا می شود

سرهنگ مهرداد حسن پور در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین با اشاره به محدودیت های ترافیکی روز یکشنبه ۱۳ آبان اظهار کرد: همزمان با برگزاری تجمع بزرگ سیزده آبان، پلیس راهور استان قزوین محدودیت های ترافیکی را در قزوین و شهرهای تابعه اعمال می کند.

وی گفت: به همین منظور، از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز، از تقاطع خیابان شهدا به سمت خیابان سپه و بالعکس و همچنین تمام کوچه ها و خیابانهای منتهی به این خیابان کاملا در محدوده ترافیکی قرار دارند.

 رئیس پلیس راهور استان قزوین تصریح کرد: همچنین از ساعت ۸ صبح امروز، محدودیت دوم ترافیکی از خیابان

آزادی به سمت میدان آزادی، پیغمبریه و  چهار راه انصاری به سمت خیابان شهدا آغاز می شود.

سرهنگ حسن پور افزود: با توجه به ازدیاد جمعیت محدودیتهای ترافیکی دیگری نیز در برخی مسیرها از جمله خیابان طالقانی، خیابان نادری و خیابان امام اعمال خواهد شد و همزمان با ساعت تعطیلی مدارس این مسیرها بازگشایی می شود.

وی از رانندگان خواست ضمن همکاری با ماموران راهنمایی و رانندگی و داشتن سعه صدر با توجه به اعمال محدودیت های ترافیکی، از مسیرهای جانبی استفاده کرده و با نیروهای انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار