رئیس کمیته جمع‌آوری کنگره 3 هزار شهید قزوین:
با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان می‌توانند بهترین عوامل اطلاع‌رسانی در انعکاس رویدادهای این همایش فرهنگی و ترویج ایثار و شهادت باشند.
کد خبر: ۶۷۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 04 November 2018

برگزاری گسترده کنگره، همت رسانه‌ها را می‌طلبد

به گزارش تابناک قزوین،غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد:  با توجه به اهمیت برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، بایستی اطلاع‌رسانی این رویداد بزرگ فرهنگی در دستور کار همه‌ی رسانه‌ها باشد.


وی افزود: اصحاب رسانه‌ها به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره‌ی شهدا به جوانان می‌توانند با تولید اخبار و تهیه‌ی گزارش و مستند در راستای اشاعه‌ی این فرهنگ، به کمک برگزارکنندگان این همایش ملی بیایند.

رئیس کمیته جمع‌آوری کنگره 3 هزار شهید قزوین گفت: برای تحقق این مهم، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان قزوین می‌توانند برای دریافت اطلاعات و تصاویر مربوط به شهدا به پایگاه اطلاع‌رسانی خط سرخ به آدرس www.khatesorkh.ir مراجعه نمایند.

این مسئول افزود: همچنین خبرنگاران برای دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی با جامعه‌ی ایثارگران می‌توانند با دفاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر استان قزوین تماس حاصل نمایند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار