تابناک قزوین گزارش می دهد:
مردم قزوین با شعار مرگ بر امریکا اظهارات خصمانه آمریکایی ها را محکوم کردند و بار دیگر اثبات کردند هرگز زیر بار تهدیدهای پوشاالی آمریکایی ها نخواهند رفت و هم مانند گذشته پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند.
کد خبر: ۶۷۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 04 November 2018

مردم قزوین با شعار مرگ بر امریکا اظهارات خصمانه آمریکایی ها را محکوم کردندبه گزارش تابناک قزوین، امروز 13 آبان ماه همزمان با سراسر کشور باز هم "شعار بر مرگ بر امریکا" در استان قزوین طنین انداز شد و شهروندان قزوینی همراه با دانش آموزان و دانشجویان به صحنه آمدند تا ضمن حمایت از ایران، دشمن را سرکوب کنند ضمن اینکه این حرکت انقلابی می تواند یاد آور انسجام و وحدت ملی کشور ایران باشد.

بار دیگر آمریکایی ها تحقیر شدند

آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: بار دیگر  آمریکایی‌ها در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی تحقیر شدند و به همین خاطر امام راحل (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را بزرگ‌تر از انقلاب اول معرفی کردند.

وی افزود: اگر چه در این روزها، شیطان بزرگ سعی بر تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی دارد، ولی تاریخ نشان داده که چهار دهه دشمنی آشکار این ام الفساد قرن با انقلاب اسلامی نتیجه ای جز اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در سایۀ تدابیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم ندارد.

شرافت و استقلال کشور قابل معامله نیست

 استاندار قزوین در این باره به تابناک قزوین اظهار کرد:راهپیمایی ها و حضور مردم،همیشه در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار بوده و در بسیاری از مواقع باعث عقب نشینی دشمنان ما بوده است.

عبدالمحمد زاهدی افزود:در بین همه انقلاب هایی که در دو سده اخیر اتفاق افتاده، تنها انقلابی که با تفکر دینی پیروز شده انقلاب اسلامی بوده است و دشمنان جمهوری اسلامی نیز نگران همین موضوع است که این تفکر در دنیا اشاعه پیدا کند.

به گفته وی، زمانی انقلاب دینیِ ما پیروز شد که در دنیا گمان می کردند دین افیون توده هاست و در خیال آن ها نمی گنجید که چنین انقلابی به پیروزی برسد.

زاهدی گفت:  سفارت آمریکا  قبل از انقلاب، در مسائل سیاسی و انتصابات و چیدمان دولت ها دخالت می کرد و به راحتی هر کسی را وارد ایران می کردند بدون اینکه مسئولین کشور اطلاعی از آن افراد و ماموریت های آن ها داشته باشند و همینطور منطقه را از طریق این لانه جاسوسی به وسیله جواسیسی که وارد می کردند و دستگاه های استراق سمع  کنترل می کردند و همه هزینه آن را هم ما پرداخت می کردیم.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب در ضلع شمالی لانه جاسوسی مستشاری آمریکا بود یعنی نیروی نظامی حاضر بود و آن جا یک پادگان بود،این اتفاق چه معنایی داشت؟

استاندار غنوان کرد: اگر یک کشوری بخواهد از موضع استکبار و استعمار رابطه برقرار کند دیگر اسم این رابطه نیست،شرافت و استقلال یک ملت را از بین می برد.

زاهدی افزود: به عنوان کسی که تاریخ و سیاست خوانده ام با قاطعیت می گویم، مردمی ترین انقلاب دنیا انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: در همه عرصه های بعد از پیروزی انقلاب هم همینگونه بوده است مثل دفاع مقدس که مردم دفاع کردند، مردمی که کالاهای کوپنی خود را هم به جبهه ها ارسال می کردند.

روز 13 آبان رور استکبار ستیزی است

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین در گفتگو باخبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: روز 13 آبان رور استکبار ستیزی و دفاع از آرمان و ارزش های انقلابی است ضمن اینکه باید تاکید کرد که بار دیگر  ایرانیان با حضور خود دشمن را نامید کرده اند.

سید منیره قوامی افزود: تحریم های اقتصادی دشمن هیچ گاه نمی تواند ما را از پای در آورد.

به گزارش تابناک قزوین، مردم قزوین با شعار مرگ بر امریکا اظهارات خصمانه آمریکایی ها را محکوم کردند و بار دیگر اثبات کردند هرگز زیر بار تهدیدهای پوشاالی آمریکایی ها نخواهند رفت و هم مانند گذشته پشتبان انقلاب اسلامی بوده و هستند.

 گزارش از ناهید هدایتی

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار