کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد:
کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: اولین برف پاییزی گردنه قسطین‌لار در الموت‌غربی را سفیدپوش کرد.
کد خبر: ۶۷۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 06 November 2018

اولین برف پاییزی در قزوین گردنه قسطین لار را سفید پوش کردمریم بهروزی در گفتگو با تابناک قزوین اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای امروز منتظر ورود سامانهٔ بارشی در سطح استان بودیم که این سامانه، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را به همراه خواهد داشت، همچنین رعدوبرق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از صبح امروز شاهد بارش برف در گردنه قسطین‌لار از توابع بخش رودبار الموت قزوین هستیم، عنوان کرد: فعالیت این سامانه بارشی از ظهر فردا کاهش پیدا خواهد کرد و تا روز جمعه ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اعلام بارش 5.1 میلی‌متری در سیردان اضافه کرد: روز گذشته با گذر امواج شدید شاهد بارش باران در مناطق مختلف استان و ارتفاعاتی همچونی آوج و کوهین نیز بودیم و در حال حاضر نیز این سامانه شهرهای قزوین و بوئین‌زهرا را در برگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه به جهت برودت هوا باید دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و انبارها تنظیم شود، اضافه کرد: این سامانه کاهش دید افقی، احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها را به همراه خواهد داشت.

بهروزی با اعلام اینکه دمای شهر قزوین بین 5 تا 15 درجه سلسیوس در نوسان بوده است، تشریح کرد: آوج با 2 درجه سردترین شهر و بوئین‌زهرا و رازمیان نیز با 18 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان طی 24 ساعت گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار