رئیس دادگستری آبیک:
رئیس جدید دادگستری آبیک گفت: گسترش فرهنگ صلح و سازش، پیشگیری از وقوع جرم و برقراری نظم، امنیت و عدالت از دیگر برنامه‌های بنده در طول مدت ریاست در دستگاه قضاست.
کد خبر: ۶۷۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 06 November 2018

گسترش فرهنگ صلح و سازش در دستور کار دستگاه قضا است

به گزارش تابناک قزوین،داود قلعه‌قوند در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان آبیک که با حضور رئیس‌کل دادگستری، دادستان قزوین و جمعی از مسئولان قضایی برگزار شد، اظهار کرد: ایمان بر 4 رکن یقین، صبر، عدل و جهاد استوار است و مؤمن به وجود روز حساب، عدالت و جلب رضایت خداوند یقین دارد.

وی ادامه داد: شرط تشخیص حق از باطل، همراهی تقوا و ایمان خداوند است و در ابن حالت بصیرت و معرفت خواهیم داشت که می‌توان عدالت را اجرا کرد.

رئیس جدید دادگستری آبیک خاطرنشان کرد: امنیت و عدالت لازم و ملزوم یک‌دیگر هستند چراکه بدون امنیت امکان اجرای عدالت وجود نداشته و همین‌طور بدون عدالت، امنیت ماندگار محقق نمی‌شود.

قلعه‌قوند تأکید کرد: جلب رضایت خداوند اولین برنامه بنده بوده چراکه عمل به نیت وابسته است و جلب اعتماد مردم دومین برنامه چراکه اگر مردم به قوای 3 گانه کشور اعتماد کنند، ما نیز به اهدافمان دست می‌یابیم.

رئیس جدید دادگستری آبیک عنوان کرد: گسترش فرهنگ صلح و سازش، پیشگیری از وقوع جرم و برقراری نظم، امنیت و عدالت از دیگر برنامه‌های بنده در طول مدت ریاست در دستگاه قضاست.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام‌جمعه آبیک نیز در این مراسم اظهار کرد: به گفته قرآن باید در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی مقابله و با شرکت در راهپیمایی، دشمن را از رسیدن به اهداف شومش دور کرد که ایمان و باور به قرآن موجب ایجاد رعب و هراس در دل آن‌ها می‌شود و این اعلام موضع برای خداوند اهمیت بسیاری دارد.

امام‌جمعه آبیک بیان کرد: هر چیزی در نظام اسلامی دلیل بر اسلامی بودن نیست و فضا باز بوده تا زمینه رشد برای همگان فراهم شود و صلوات فرستادن نورانیت و بلوغ بالاتری نسبت به کف زدن نیاز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار