مديرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم خبر داد
مديرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از تکميل رمپ و لوپ A پل 9 دی تا دو ماه آينده خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۵ 07 November 2018

به گزارش تابناک قم، عباس حلوائی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت احداث رمپ‌ و لوپ‌های پل 9 دی اظهار کرد: پیمانی با رقم 7.8 میلیارد تومان با سازمان توسعه و عمران شهرداری مبنی بر تکمیل رمپ و لوپ A پل 9 دی منعقد شده است.

وی گفت: براساس این قرارداد مسیرهای دسترسی از میدان سپاه به سمت بلوار امام رضا، از بلوار امام رضا به سمت منطقه دو، از سمت منطقه دو به سمت بلوار امام‌ رضا و از سمت بلوار امام رضا به سمت میدان سپاه تامین می شود.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه این پروژه در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: امیدواریم تا دو ماه آینده پروژه تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی عمده عملیات‌های این پروژه را احداث شمع‌ها، سرشمع‌ها، ستون‌ها و احداث تابلیه پل‌ها ذکر کرد و گفت: کل حجم مصرفی بتن این پروژه 7 هزار مترمکعب و آرماتور مورد استفاده در پروژه 700 تن بوده است.

حلوائی‌زاده کل سطح عرشه این بخش پروژه را 7 هزار و 500 مترمربع دانست و گفت: وزن کابل مصرفی در این پروژه نیز 41 تن بوده است.

وی با بیان اینکه رمپ و لوپ D پروژه نیز که معارض با پمپ بنزین است در دستور کار شهرداری قرار دارد، افزود: طراحی‌های این بخش در حال تکمیل است و در صورت جابجایی معارض عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار