سرپرست فرمانداری یزد تأکید کرد:
سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به نقش بنياد فرهنگي در ارتقا آگاهي ديني و بصيرت نسل جوان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد به ‌واسطه با مردم بودن می‌توانند در گسترش تفكرات مهدوي اثربخش و تأثیرگذار باشند .
کد خبر: ۶۷۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 10 November 2018

« عباس حيدري» در گردهمايي سالانه استان‌های بنياد فرهنگي حضرت مهدي (عج) اظهار كرد: مردم ايران در طول تاريخ احترام ویژه‌ای به ساحت مقدس امام عصر داشته‌اند و دشمنان کوشیده‌اند همواره از اين مهم سوءاستفاده نمايند .

وی با اشاره به نقش و جايگاه بنياد فرهنگي در ارتقا آگاهي ديني و بصيرت نسل جوان افزود: ضروري است اين فعالیت‌ها در باورها و بين مردم فراگير شود .

سرپرست فرمانداری یزد بابیان اين‌كه حضور فعالين مهدوي در بين آحاد جامعه می‌تواند ضمن تثبیت افكار و عقايد مردم، زمينه مبارزه با تفكرات انحرافي را فراهم نمايد گفت: در صورت ارتباط مؤثر و مستمر مربيان بنياد با مدارس و به‌ویژه مهدهای كودك می‌توان افزايش شاخصه‌های فكري و فرهنگي را در بين كودكان شاهد بود .

حیدری در ادامه با اشاره به ضرورت ارتباط با سمن‌ها و بهره‌گیری از تشکل‌های فرهنگي تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد به ‌واسطه با مردم بودن می‌توانند در گسترش تفكرات مهدوي اثربخش و تأثیرگذار باشند .

حیدری لزوم استفاده از ظرفيت فضاي مجازي را يادآور شد و خاطرنشان کرد: فضاي مجازي اكنون به‌عنوان جولانگاه معاندين تبدیل‌شده است و در صورت حضور جدي، اين فضا به فرصتي مناسب براي تبليغ تفكرات و اندیشه‌های ديني و مذهبي تبديل خواهد شد .

گفتني است؛ بنياد فرهنگي مهدويت با تدوين و ساماندهي مؤسسات فرهنگي ضمن آسيب شنايي تفكرات مذهبي، نقشي مؤثر در مبارزه با خرافه گرايي پيرامون حوزه مهدويت ايفا می‌کند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار