مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به وقوع حریق در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور اوز، گفت: برآوردهای اولیه نشان دهنده خسارتی بیش از 50 میلیارد ریال است. ‌
کد خبر: ۶۷۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 11 November 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا:ابراهیم اژدری گفت: ساعت 10 و 30 دقیقه شامگاه شنبه 19 آبان، آتش سوزی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور واحد اوز حادث شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حریق، اطلاع رسانی برای امداد و آتش نشانی انجام و واحدهای آتش نشانی از شهرهای لار، گراش و اوز با توجه به وسعت حریق، به محل اعزام شد، گفت: آتش نشانان پس از 5 ساعت تلاش بی وقفه حوالی ساعت 3 بامداد موفق به مهار آتش شدند.

اژدری گفت: گزارش های اولیه حاکی از این است که اتصالی برق در داخل سالن آمفی تئاتر عامل وقوع آتش بوده و به دلیل وجود مواد اشتعالزایی نظیر چوب، نئوپان، پلاستیک و ... در محدوده سالن، حریق وسعت یافته بود.

وی اضافه کرد: براثر این حریق گسترده، تمام سالن آمفی تئاتر و لابی دانشکده ادبیات دانشگاه پیام نور اوز کاملا سوخته و از بین رفته است؛ با توجه به حجم تاسیسات و تجهیزات موجود در این سالن که از پیشرفته ترین امکانات بوده، برآورد اولیه حاکی از وارد شدن بیش از 5 تا 6 میلیارد تومان خسارت است.

اژدری با تصریح اینکه این حادثه هیچگونه خسارت جانی در بر نداشته است، گفت: با توجه به اینکه سالن آمفی تئاتر درون دانشکده ادبیات قرار داشته و معمولا تردد در این سالن محدود است، مدتی بعد از وقوع حریق مسئولان متوجه شده و به آتش نشانی اطلاع داده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس با بیان اینکه زمان دقیق وقوع حریق نیازمند کار کارشناسی است، گفت: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند، حریق تمام سالن آمفی تئاتر را در بر گرفته بود.

شهر اوز از توابع شهرستان لارستان و در جنوب استان فارس قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار