سفر استاندار به قدس؛
استاندار تهران در یکی از آخرین سفرهای شهرستانی خود قبل از ترک صندلی استانداری خود به قدس سفر کرد و به بررسی مشکلات اجتماعی و فرهنگی این شهرستان پرداخت.
کد خبر: ۶۷۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 12 November 2018

محمدحسین مقیمی صبح دوشنبه پس از ورود به شهرستان قدس، در نشست مشترک کارگروه اجتماعی و فرهنگی این شهرستان شرکت کرد.

با توجه به قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، سفر به قدس، یکی از آخرین سفرهای شهرستانی استاندار تهران خواهد بود.

استاندار تهران پیش از این و در سفر به شهرستان تعدادی از شهرستان های استان تهران، مشکلات اجتماعی و فرهنگی این شهرستان ها را مورد بررسی قرار داده بود.

فرماندار قدس، در حاشیه سفر استاندار تهران به این شهرستان گفت: استاندار تهران به منظور شرکت در کارگروه استانی اجتماعی و بانوان، شورای مبارزه با مواد مخدر، نشست فعالان اجتماعی و افتتاح یک طرح عمرانی به قدس سفر کرده است.

علی اصغر ناصربخت ادامه داد: جمعی از مدیران کل استانی و معاونان استاندار تهران، وی را در این سفر همراهی می کنند.

وی گفت: این سفر به منظور بررسی مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان قدس و فراهم کردن زیرساخت ها برای پیشرفت فرهنگی این شهرستان انجام می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در نشست مشترک  کارگروه اجتماعی و بانوان استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: سرانه ورزش شهرستان قدس تا پایان برنامه ششم توسعه باید به یک متر مربع برسد.

رضا گل محمدی از اختصاص یک هزار متر مربع زمین برای احداث خانه جوانان در شهر قدس خبر داد و گفت: کلنگ خانه جوان این شهرستان در سال جاری به زمین می خورد.

وی از فعالیت سمن های ورزشی در آینده ای نزدیک در استان تهران خبر داد و افزود: تحقق مجوز سمن های ورزشی شناسنامه دار استان تهران در حال پیگیری است.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار