مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: درخوزستان مطالعات مشخص و شفافی در رابطه با سرانه ورزش اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است که اعتبار آن را به ما ابلاغ کرده اند و از ماه آینده نیز کار مطالعاتی‌اش شروع می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 13 November 2018

افشین حیدری در جریان مراسم افتتاحیه ورزشگاه فولاد آرنا، اظهارکرد: خوشبختانه از ابتدای سال 96 حرکت خوبی با کمک استاندار و شخص آقای وزیر در خوزستان در حوزه زیرساخت‌های ورزش شروع شده است که من فکر می‌کنم هر ماه یکی دو پروژه برای افتتاح داشته باشیم.

وی بیان کرد: امروز هم شاهد سفر دوم وزیر در سال 97 و سفر ششم او به استان جهت بازدید و افتتاح از چند پروژه ورزشی به خوزستان به خوزستان بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین امروز دفتر مجمع جوانان خوزستان که مدت‌ها بحث افتتاح آن بود و قولش را داده‌ بودیم به افتتاح رسید. این دفتر اکنون تجهیز و دارای یک فضای بسیار خوب برای حضور سمن‌ها و نشست‌های هفتگی با آن ها است.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که دولت تدبیر و امید به آن بسیار اهمیت می‌دهد، بحث گفتمان جوان‌ها و مطالبه‌گری آن ها است و ما نیز در حال حرکت به سمتی هستیم که در اجتماع‌مان بتوانیم یک کار فرهنگی انجام دهیم و مطالبه‌گری‌ها که خیلی از آن ها به حق هستند را از طریق این سمن‌ها و به صورت کاملا قانونی پیگیری کنیم. از تمام مدیران دستگاه‌ها در خواست می کنم که نشست‌های مختلف را برنامه‌ریزی و از نزدیک نیز در دفتر مجمع جوانان حضور پیدا کنند و آن جا پای حرف جوان‌ها بنشینند.

حیدری در ادامه در خصوص بهتر شدن وضعیت زیرساخت های ورزش خوزستان نیز عنوان کرد: ما مبلغ اعتباری را از سازمان مدیریت برنامه‌ریزی گرفتیم که به یک رفرنس واقعی در سرانه فضای ورزشی برسیم. تا کنون نیز در استان خوزستان مطالعات مشخص و شفافی در رابطه با سرانه ورزش اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است که اعتبار آن را به ما ابلاغ کرده اند و از ماه آینده نیز کار مطالعاتی‌اش شروع می‌شود.

وی بیان کرد: بر این اساس ما دیگر می‌توانیم به صراحت بگوییم در کدام شهرستان وضعیت سرانه فضای ورزشی پایین و در کدام شهرستان توسعه‌مان بهتر بوده است‌ و این مبنای برنامه‌ریزی اصلی ما است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سال های ۹۶ و ۹۷ بیشتر تکمیل پروژه‌ها مدنظر بوده است البته پروژه‌ها جدیدی همچون خانه وزنه‌برداری، دو خانه کشتی، خانه جودو و خانه بوکسی نیز مدنظر و در دست اقدام هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار